Tati, e un monstru in dulap

271 11 0
                                    

M-am trezit simtind o prezenta care statea langa patul meu, incercand sa ma trezeasca. Era fiul meu, si era 2:38 noaptea.
“Tati, este ceva in dulapul meu. Mi-e frica.”
Sotia mea s-a intors spre el, auzind vocea lui. “…um? Ce s-a intamplat, dragule?” a spus, pe jumatate somnoroasa.
“Un mostru in dulap, aparent” am zis eu.
“Oh, asta e nou” a spus ea. “Vino aici, dragule, tati o sa mearga sa verifice. Intra in pat aici langa mami.”


M-am ridicat din pat, incet, si m-am intins putin. Baiatul meu s-a urcat in pat langa nevasta, si deja o vedeam cum era cat pe ce sa adorma din nou.

I-am spus ei, “Sigur nu vrei ca sa vii si tu? S-ar putea sa fie nevoie de doi ca sa avem grija de problema asta.”
“Nah, te descurci, iubire. Cred in tine.” a spus ea, cu un zambet siret, “iar daca nu te mai intorci…sa stii ca ai fost un sot destul de bun.”

Am ras si am iesit din camera. Camera fiului meu era la etaj in partea opusa a casei, asa ca m-am urcat pe scari, apropiindu-ma. Usa camerei era larg deschisa, in schimb, usile dulapului, pe care le puteai vedea de pe hol, erau inchise.

Eram cam la un metru de camera, chiar am inceput sa aud ceva din dulap: un bazait constant. Am inceput sa merg mai incet ca sa aud mai bine. Primul gand pe care l-am avut a fost ca, probabil era doar sunetul unei tablete sau alt device sub un morman de haine care scotea un sunet foarte puternic iar si iar. Fie ca era, sau nu, am devenit putin mai precaut si am ridicat o bata care statea pe jos in camera. Cu bata in mana si dupa ce am respirat adanc ca sa ma calmez, am pus mana pe manerul dulapului si l-am intors.

In timp ce usa dulapului se deschidea, am observat ca macar am avut dreptate, pentru ca sunetul acela chiar venea de sub haine. Un coltul dulapului era un morman de haine imens, iar sunetul, mult mai puternic cu usa deschisa, se auzea fix de acolo.

Hainele se miscau subtil in timp ce sunetul se auzea. Cu usa deschisa, mi-am dat seama ca era o voce umana. Un copil. Am apucat bine bata, si am inceput sa trag hainele la o parte, cu toate ca frica si transpiratia explodau din mine.

Apoi am vazut sursa sunetului, dar…ce…imposibil…
Era fiul meu. Legat, cu un calus in gura. Plangea. Fata lui era rosie ca o sfecla.

I-am smuls calusul din gura. Si-a tras rasfulrarea si a tipat:

“O VREA PE MAMA!”

Povesti De Groaza RealeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum