Am fugit prin spital cat de repede am putut. Ar fi trebuit sa ma indrept spre casa, dar tocmai ce fusesem sunat in legatura cu o urgenta.
Am intrat in salon si dupa ce am vazut, am ramas masca. In toti anii in care m-am ocupat de arsuri, nu mai vazusem nimic de amploarea aceasta. Omul care statea pe pat avea arsuri care ii acopereau intregul corp; pielea lui era ca un negru de carbune. Sange si puroi ieseu din carnea lui distrusa.
Ce facea situatia si mai rea era faptul ca trebuia sa fie tinut de doi dintre cei mai mari asistenti medicali.
“Lasati-ma sa plec!” A tipat. “Nu pot ramane aici. O sa vina dupa mine!”
Doamne, sa fi fost acesta rezultatul unui atac premeditat?
“Doctore”, m-a intampinat asistentul, “ne tot ofera detalii false, probabil din cauza traumei. Spune ca este mort.”
“Ziua nasterii: 12 iunie 1972. Ziua mortii: 6 Ianuarie 2017”. Pacientul zbiara. “LASATI-MA ODATA SA PLEC!; O SA VINA!”
Am mai auzit eu oameni sub influenta analgezicelor care spun lucruri nebunesti, dar omul asta imi dadea fiori. Ceva era ciudat aici.
M-am apropiat putin de el, analizandu-i ranile. In timp ce o faceam, toata intamplarea asta o vedeam ca ceva foarte sureal, ca un vis.
“Ce esti tu?” m-am auzit intrebandu-l.
S-a oprit din tipat si din a se opune impotriva asistentilor. Si-a intors capul spre mine si s-a uitat direct in ochii mei, spunandu-mi incet.
“Ma cheama David John Cooper. Sunt prima persoana care a reusit sa fuga din iad.”
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
HorrorGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro