Filmele de groază de ajută să slăbești
Publicat pe 04.12.2014 la 20:26
Play Video
Oamenii de ştiinţă din Marea Britanie au descoperit că cea mai simplă dietă este cea cu filme de groază. Mai clar, te uiţi la film, te sperii şi topeşti grăsimea. O singură condiţie trebuie respectată: fără ronţăit pe durata peliculei
V-aţi gândit vreodată că sentimentul de frică pe care îl aveţi atunci când vă uitaţi la un film de groază poate să vă ajute să slăbiţi? Normal că nu, doar nu sunteţi cercetători britanici. Doar lor le putea veni ideea să coreleze scăderea în greutate cu. sperietura. Însă, după ce au studiat reacţiile a peste o mie de persoane puse să vadă un film de groază, au ajuns la o concluzie. O peliculă horror de aproximativ 90 de minute contribuie la arderea a 200 de calorii.
Ce-i drept, adrenalina topeşte grăsimile, dar asta nu înseamnă că oricine poate urma o cură de slăbire cu filme de groază.
Potrivit cercetării, filmul care arde cele mai multe calorii se pare că este thrillerul apărut in anul 1980 "The Shining" - Strălucirea, care ajută la arderea a 184 de calorii, pe locul doi în clasament se află filmul Jaws - "Fălci" din 1975 care ar topi peste 160 de calorii, iar pe locul al treilea este "Exorcistul" care, teoretic, ar ajuta la arderea a 158 de calorii.
Iar atât timp cât vom sta mai mult pe canapea, vizionând filme, de fapt, nu vom reuşi decât să acumulăm kilograme. Asta pentru că mulţi oameni nu concep să vadă un film fără să ronţăie ceva şi să bea suc. Chiar şi atunci când este vorba despre un film de groază.
Ţine-ţi familia și prietenii informați!
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
HorrorGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro