1.Cazul măstilor de plumb
În luna august a anului 1966 un băiat din Niteroi, Brazilia a dat peste corpurile în descompunere a doi bărbati. La o examinare mai amănunțită, poliția a descoperit că ambele cadavre au fost îmbrăcate în costume formale, haine de ploaie și măsti de plumb de tipul celor utilizate pentru a fi apărat de radiații. Printre lucrurile lor s-au găsit o sticlă goală de apă, două prosoape și un caiet cu notițe. Traducerea acestor notițe spunea “16:30 întâlnire la locul stabilit. 18:30 capsulele se înghit/ se produe efectul și se așteaptă semnalul măștii”.
Oamenii au fost ulterior identificați ca electricieni dintr-un oraș câteva aflat la câteva mile distanță. Corpurile nu păreau să arate niciun semn de traumă și autopsia nu a oferit nicio cauză a morții. Ce a ucis bărbatii? De ce purtau măștile de plumb? Care este sensul notițelor și ce le-a adus moartea pe un deal retras din Brazilia?2.Păianjenul mutant din Ucraina
Pe la sfârșitul anilor 1990, cândva după dezastrul nuclear de la Cernobâl, corpul unui bărbat a fost găsit agățat de peretele interior al unui ascensor din Ucraina, prezentând două semne de înțepături pe gât. Autopsia a dezvăluit că a murit din cauza pierderii de sânge. Lângă cadavru nu s-a găsit sânge. O lună mai târziu, o fată tânără a fost găsită moartă în același lift. Crezând că au de-a face cu un ucigaș în serie, un sergent de poliție și un detectiv au început să investigheze. Cei doi au decis să facă mai multe călătorii cu acel lift pe parcursul a mai multe zile.
La un moment dat, liftul s-a oprit între stații și lumina din interior a fost stinsă. Oamenii au început să audă un sunet ciudat de deasupra capului. Cei doi au zărit un păianjen enorm intrând în lift. Acesta l-a atacat pe sergent și, deși detectivul a încercat să împuște creatura, era mult prea târziu pentru compatriotul său. S-a raportat că deasupra liftului se găsea un cuib al acestor creaturi care a fost ulterior distrus, însă evenimentul a fost mușamalizat.3.Cazul Jennings
Jennings este un oraș plin de drumuri rurale și terenurile agricole din Louisiana. Acesta are o populație de aproximativ 10.000 oameni, ați crede că nimic important nu ar putea rămane secret aici pentru mult timp. Cu toate acestea, Jennings este casa unui mister care a uimit comunitatea timp de ani de zile. În acest loc, odată la câteva luni, între anii 2005 și 2009, trupul mort al unei femei tinere s-ar fi descoperit în mlaștină sau într-un șanț din apropiere. Ceea ce este și mai ciudat este faptul că toate victimele se cunoșteau. Unele frecventau aceleași baruri, lucrau împreună, au avut același cerc de prieteni, sau au fost chiar rude. Una câte una, toate fetele au murit.
În ciuda anilor de investigare și a numeroșilor suspecți avuți, poliția nu a reușit să se apropie de cel care a comis aceste crime. Multe dintre cadavre nici nu au prezentat o cauză clară a morții. Inițial, poliția a crezut că trebuie să caute un criminal în serie, însă aceștia țintesc oameni care nu au legătura unul cu celălalt. Oricine a ucis aceste femei pe parcursul a mai mulți ani, le-a ales pentru un motiv; un motiv pe care încă nu îl știm.
4.Povestea lui Edward MordrakeÎn 1896, Dr. George M. Gould a publicat o carte despre anomalii medicale pe care le-a întâlnit în cariera sa. Una dintre acestea a fost cronica lui Edward Mordrake. El a fost un om tanăr, inteligent și cu talent muzical, însă el a trăit în izolare și a permis rareori membrilor familiei să îl vadă. Motivul a fost că tânărul Edward s-a născut cu o altă față pe partea din spate a craniului, cea a unei fete, care prezentă un fel de inteligență. Mordrake ura această parte din el întrucât aceasta părea să fie extrem de diabolică, șoptindu-i remarci urâte în timp ce el încerca să doarmă.
El a rugat doctorii să-i distrugă fața de la ceafă deși exista o sansă de a muri și el. În ciuda faptului că se afla sub îngrijirea unui medic, el a reușit să obțină otravă și s-a sinucis la vârsta de 23 de ani. El a lăsat o scrisoare prin care a cerut ca cea de-a două față să fie distrusă după moartea sa, pentru a nu putea să îl chinuie și în mormânt.
CITEȘTI
Povesti De Groaza Reale
HorrorGenul horror este o parte legitima a unui film. Pentru mine horror nu este un stil independent, izolat de restul lumii cinematografice. Guillermo del Toro