Rankiem lady obudziła się sama. Troszkę ją to zasmuciło. Po takiej nocy pragneła obudzić się wtulona w jego pierś. Wstała szybko, ubrała się i uczesała. Następnie wyszła szukać ukochanego. Dopiero w kuchni wpadła na pokojówkę i kucharza. Mężczyzna był zajęty więc spytała służkę.
- Gdzie jest sir Eskel?
- Pan wyjechał rankiem
- Dokąd? - spytała skołowana.
- Nie wiem.
- A kiedy wróci? - dopytywała dalej.
- Nie wiem.
- Yhm... a kazał mi coś przekazać?
Pokojówka odwróciła się do kucharza i spytała.
- Pan kazał coś przekazać swej miłośnicy?
- Nie - odrzekł. Słowa kobiety zraniły Mary. Jednak miała racje. Kochała się z Eskelem przed ślubem. Teraz dla każdego innego mężczyzny jest niekompletna... dla Eskela chyba też. Porzucił ją po stosunku i znikł bez słowa. Jak mógł?! Masz za swoje... to twoje żyj chwilą. Wyszła na dwór. To właśnie dlatego księżniczki wybierały książąt a nie rycerzy. Nie będę na niego czekać. Chyba mu coś się pomyliło. Mary kazała oporządzić swego konia. Wskoczyła na niego co zauważył sir Vasimir.
- Pani, co robisz?
- Odjeżdżam. Powiedz Eskelowi, żeby sobie poszukał innej miłośnicy - rzekła i odjechała.
- Ależ pani!!! - krzyknął za nią lecz nie mógł jej zatrzymać. Galopowała przez pola, łaki i lasy, a wiatr smagał jej mokre od łez policzki. Czemu go pokochała?Sir Eskel był nieświadomy stanu swej niewiasty. Kazał pokojówce przekazać jej że udał się do króla i wróci jutro ze znakomitymi wieśćmi. Idzie do króla na posłuchanie.
- Królu Henryku, to twój rycerz sir Eskel - oznajmił sługa. Rycerz pokłonił się nisko.
- Wasza wysokość
- Z czym przybywasz, sir Eskelu? - spytał król.
- Chciałbym prosić o zgodę na ślub?
- Ooo... to wspaniałe wieści, a jak się zwie ta szczęśliwa niewiasta? - spytał uśmiechnięty.
- Lady Mary - król spochmurnial.
- Córka Lady Caroline i sir Evana?
- Tak, panie
- Przykro mi, Eskelu, ale nie mogę się zgodzić. Ta dziewczyna ośmieszyła mego syna. Jeśli nie chciała go nie będzie miała nikogo.
- Ależ panie...
- Dość!
Rycerz smętnie wyszedł z sali. Cóż ma teraz począć. Kocha Mary lecz pragnie ślubu podobnie jak ona. Najpierw musi wszystko ukochanej powiedzieć. To będzie straszne. Mary chce być żoną, a nie kochanką. Zasługuje na to.😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮
Chyba różowa bańka Eskela i Mary pękła... 😢
CZYTASZ
Żyj!
RomanceTo już druga opowieść o dzieciach Lady Caroline i Sir Evana. Lady Mary to najpiękniejsza niewiasta w królestwie. Wielu ubiega się o jej rękę, jednak wszystkich odrzuca. Szuka tego jedynego księcia z bajki... Znajdzie go? Będą razem? Czy Mary odkryję...