|Παύλος|
Πολ - Κατάλαβες η κυρία;!
Παραπονιέμαι φωναχτά χτυπώντας δυνατά το μπαλάκι με το μπαστούνι μου. Ακούω τον Κλάους από δίπλα να ξεφυσάει.
Κλάους - Μαλάκα έχεις γεμίσει την λίμνη με μπαλάκια του γκολφ, θα μας γαμήσει ο πατέρας σου.
Πολ - Στα αρχίδια μου ρε!
Του φωνάζω και εκείνον χτυπώντας ένα ακόμα μπαλάκι, εκείνο χτυπάει στον πλάτανο του πάρκου και φεύγει σε μια άγνωστη κατεύθυνση.
Κλάους - ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΊΝΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΊ-
Γυρίζω να τον αγριοκοιτάξω, στραβώνει το καπέλο του και κοιτάζει κάτω και καλά αδιάφορος. Μαλάκα και εσύ.
Πολ - Όλο μου την μπαίνει και θα την γαμήσω ε, στο λέω!
Σφίγγω εκνευρισμένος τα δόντια μου μόλις θυμηθώ το σημερινό.
Κλάους - Ούτως ή άλλως Πολάκο δεν σου έμεινε και πολύς καιρός. Ξέρεις... σε έξι μήνες λήγει το στοιχηματάκι με τον Τζάστιν. Θες δεν θέλεις, πρέπει να την πηδήξεις.
Με το μπαστούνι μου πετυχαίνω μια ακόμα μπάλα δυνατά στέλνοντας την πολλά μέτρα πιο πέρα. Γαμημένο στοίχημα.
Πολ - Το ξέρω! Λες να μην το ξέρω;!
Γρυλίζω μέσα από τα δόντια μου και τον ακούω από πίσω μου να γελάει. Πιάνει και εκείνος ένα μπαστούνι και έρχεται κοντά μου.
Κλάους - Είσαι τυχερός που έφυγε με το Εράσμους για Λονδίνο παπάρα αλλιώς θα το είχες ήδη χάσει.. Έπρεπε να είχες κάνει κίνηση μέχρι τώρα.
Στρέφω το κεφάλι μου προς την κατεύθυνση του, τον βλέπω να χτυπάει απαλά το μπαλάκι βάζοντας το στην τρύπα. Αυτό πρέπει και εγώ υποτίθεται να κάνω με την Έλλη, να βάλω το μπαλάκι μου στην τρύπα της. Αλλά δεν το λες και εύκολο!
Πολ - Δεν του κάθεται ρε, να τον δει δεν θέλει.
Κλάους - Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα καθήσει σε εσένα Γουέστ; Μήπως νομίζεις ότι χαίρεται ιδιαίτερα που σε βλέπει;
Γελάει ειρωνικά και μου έρχεται να τον πετύχω με το μπαστούνι απευθείας στα αρχίδια για να το βουλώσει.
Πολ - Βούλωνε ρε, κάτι θα σκεφτώ.
Κάθομαι στο γρασίδι ανακατεύοντας τα μαλλιά μου, έτσι δεν είναι; Κάτι θα σκεφτώ.
Κλάους - Έχεις έναν μήνα μέχρι να επιστρέψει, μετά να ξέρεις ότι θα την διεκδίκησει και εκείνος εάν δεν το κάνει ήδη.
BẠN ĐANG ĐỌC
Στοίχημα
Teen FictionΠρώτο βιβλίο της Τριλογίας των Εφήβων THE BET~ Πολ & Έλλη Έλλη - Πολ, τι θα έλεγες να βάζαμε ένα στοίχημα; Σφυρίζω μέσα από τα δόντια μου προσπαθώντας να συγκρατήσω τον εκνευρισμό μου. Θα τον σφάξω στο γόνατο. Πολ - Σε ακούω σκύλα. Μουρμουρίζει...