{20} Ε και εδώ τι κάνεις;

1.8K 217 34
                                    

|Έλλη|

Έλλη - Γιατί έπρεπε να τελειώσει τώρα το μάθημα της η Κλίντον; Δεν μπορούσε να κάνει άλλες δύο-τρεις- μέχρι τις 23:00 το βράδυ μάθημα;

Σιγομουρμουρίζω στην κολλητή μου μαζεύοντας παράλληλα τα βιβλία μου από το θρανίο. Από χθες το βράδυ σκέφτομαι πως θα καταφέρω να τελειώσω τον στολισμό της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων. Δεν μου φτάνει το άγχος που έχω για την διακόσμηση, θα είναι και ο πρώην μου για να το κάνει ακόμη χειρότερο.

Ελπίζω να το σκέφτηκε καλά και να αποφάσισε ότι δεν ξέρει από τέτοια. Ο Τζάστιν ευτυχώς δεν είναι ενημερωμένος για το happening, άρα άμα βρω μια καλή δικαιολογία για να αποφύγω τον Πολ, θα μπορέσω να κάνω μόνη μου τον στολισμό και να τελειώσω μια ώρα νωρίτερα.

Πούνζι - Γιατί σε έπιασε τέτοιο άγχος εσένα; Δεν είναι ότι δεν έχεις ξανά διακοσμήσει την αίθουσα για εκδήλωση.

Έλλη - Ναι, όχι όμως με τον αδελφό σου να κάθεται σαν νυχτερίδα πάνω από το κεφάλι μου και να μου την πέφτει μονίμως.

Πούνζι - Να σου την πέφτει; Πιο πολύ να θέλει να σε πηδήξει.

Γυρνάω να της ρίξω το καλύτερο δολοφονικό βλέμμα μου αλλά εκείνη κάνει ότι δεν το βλέπει. Μη μου πεις Ραπουνζέλ! Δεν ήξερα πως ο αδερφός σου είναι η μετενσάρκωση της Τζούλιας!

Έλλη - Εσύ γιατί είπαμε δεν μπορείς να έρθεις;

Πούνζι - Έχω πρόβα στον σύλλογο μαζορετών, το ξέχασες; Εξήντα φορές στο έχω πει ρε Έλλη από χθες, καθόλου δεν με ακούς;

Λέει σχεδόν αγανακτισμένα και φουριόζα φεύγει από την αίθουσα της ιστορίας. Δεν προλαβαίνω να την χαιρετήσω γιατί στρίβει γρήγορα στον διάδρομο για τις σκάλες. Τι να πω; Ίσως όντως να μην την πρόσεχα.

Σηκώνω την τσάντα μου στο χέρι μου και κοιτώντας μια τελευταία φορά το θρανίο μου, φεύγω από την αίθουσα. Με αργά βήματα περπατώ ως την αίθουσα μουσικής όπου βρίσκονται όλα τα διακοσμητικά. Αυτή τη φορά, η πόρτα ήταν ανοιχτή και κανείς δεν ήταν μέσα. Βρήκα γρήγορα το κουτί με τα διακοσμητικά του Halloween και έριξα μέσα την τσάντα μου. Το σήκωσα στα χέρια μου και έκανα να βγω από την πόρτα άλλα βγαίνοντας έπεσα στα τυφλά πάνω σε κάποιον.

Τζάστιν - Πρόσεχε μωρό μου, που τα πηγαίνεις όλα αυτά;

Το κουτί μου πέφτει κάτω και μένω εμβρόντητη να τον κοιτάζω. Μωρό του;

ΣτοίχημαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora