{22} Λείπει ο γάτος, χορεύουν τα ποντίκια

1.7K 216 20
                                    

|Έλλη|

Η Πούνζι πίνει λίγη από την ζεστή σοκολάτα της και τυλίγει καλύτερα την κουβέρτα επάνω της. Εγώ πίνω τον καπουτσίνο μου κοιτώντας έξω από το παράθυρο. Δεν μιλάει καμία από τις δύο μας.

Πούνζι - Να δω μωρή τι θα κάνεις τις δύο μέρες που θα λείπω, θα βαρεθείς μέχρι αηδίας.

Λέει μέσα στο ξεκάρφωμα κάνοντας με να αναπηδήσω από την θέση μου. Σιγά μαντάμ, με τρόμαξες.

Έλλη - Μη το λες, έχω να ολοκληρώσω το στολισμό στην αίθουσα για το πάρτι και έχει αγώνα ποδοσφαίρου το πανεπιστήμιο, όλο και κάπως θα περάσει η ώρα.

Πούνζι - Α στα τέτοια σου που φεύγω ρε, ωραία φίλη.

Με κοροϊδεύει την ώρα που προσπαθεί να πιει την σοκολάτα της και να μην της πέσει η κουβέρτα από τους ώμους. Αποτυχημένη προσπάθεια.

Έλλη - Ε δεν θα λείψεις και τόσο πολύ, δύο μέρες είναι. Εξάλλου, την μέρα που γυρίζεις είναι το Halloween πάρτι, δεν θα έρθεις από εδώ για να ετοιμαστούμε;

Πούνζι - Α ΝΑΙ! Και μιας και το ανέφερες, τελικά τι θα ντυθούμε;

Έλλη - Δεν ξέρω, πρέπει να ρωτήσουμε και την Μέριντα.

Την κοιτάζω όσο μορφάζει και γελάω ελαφρώς. Θέλοντας και μη, είναι φίλη μας και θα ντυθεί όπως εμείς, πρέπει να έχει έναν λόγο στο τι θα φορέσει.

Πούνζι - Εγώ λέω να ντυθούμε πάουερ παφ γκερλς!

Έλλη - Εγώ λέω να κόψεις τις μαλακίε-

Την βλέπω να κατσουφιάζει και αμέσως μαζεύω την πρόταση μου. Ξεφυσώ και την κοιτάζω.

Έλλη - Ποια από τις 3 θέλεις να είσαι;

Πούνζι - Η πράσινηηηη!

Τον ενθουσιασμό της διακόπτει ένα χτύπημα στην πόρτα. Σηκώνομαι για να ανοίξω αλλά δεν προλαβαίνω καθώς ο Πολ μπαίνει μέσα στο δωμάτιο χωρίς δισταγμό. Φοράει ένα μαύρο τζιν παντελόνι με σχίσιμο στο γόνατο και μια μαύρη μακρυμάνικη μπλούζα που του πηγαίνει φοβερά. Δαγκώνω ασυναίσθητα το κάτω χείλος μου μόλις κλείσει την πόρτα και γυρίσει να μας κοιτάξει.

Πολ - Αμ… Πούνζι ο μπαμπάς περιμένει στην είσοδο την βαλίτσα σου και είπε να έρθω να σε φωνάξω.

Πούνζι - Α ωραία! Εντάξει, πήγαινε και έρχομαι.

Πετάγεται χαρούμενη από τη θέση της και πιάνει γρήγορα γρήγορα την βαριά βαλίτσα της που έχει αφημένη στην άκρη του δωματίου, δίπλα στην πόρτα.

ΣτοίχημαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ