{8} Το ποιο σου;

3.1K 369 101
                                    

|Παύλος|

Κλάους - "Exw varethei re bro"

Μου γράφει επάνω στο χαρτί που έχουμε ανάμεσα μας στο θρανίο και συνομιλούμε την ώρα της Κλίντον. Η ιστορία δεν παλεύεται.

Πολ - "Gamhse ta, tha tis xwsw to vivlio ston kwlo, kai exw kopei kiolas"

Κλάους - "xa0xa0xa0xa0xa0"

Εν τω μεταξύ είναι πιο ανέκφραστος και από τον καλαμάρη, γελάει ο εσωτερικός του κόσμος να υποθέσω;

Κλίντον - Γουέστ! Τι γράφετε εκεί;!

Πολ - Σημειώσεις κυρία.

Πιάνω με την άκρη του δαχτύλου μου το χαρτί στα χέρια μου και το βλέμμα της πέφτει εκεί.

Κλίντον - Φέρ' το εδώ!

Ρε γαμώ το σπίτι μου-

Πολ - Γιατί; Δεν διαβάσατε το μάθημα;

Όλη η τάξη γελάει βλέποντας την γεροξεκούτισσα να εκνευρίζεται. Είμαι πολύ καλός στο να τσιτώνω τα νεύρα των καθηγητών. Όχι να το παινευτώ-- δηλαδή και μπροστά να μην ήμουν, τα ίδια θα έλεγα, αλλά αντικειμενικά, είμαι σπάστης!

Κλίντον - Γουέστ, κανόνισε να κοπείς και στα μαθήματα που δεν διδάσκω εγώ.

Πολ - Θα ήθελα να σας δω να δοκιμάζετε.

Το πονηρό μου χαμόγελο έχει καλύψει ολόκληρο το πρόσωπο μου. Εκείνη με κοιτάζει αυστηρά αλλά δεν συνεχίζει.

Κλίντον - Σκασμός τώρα και μην συνομιλείς με τον συμφοιτητή σου.

Πολ - μΗν σΥνΟμΙλΕιΣ μΕ τΟν σΥμΦοΙτΗτΉ σΟυ!

Την κορόιδεψα κάτω από την ανάσα μου κάνοντας την πρώην μου από την άλλη μεριά της αίθουσας να στριφογυρίσει τα μάτια της επιδεικτικά. Ποιό είναι το γαμημένο πρόβλημά της;

Κλίντον - Και όπως έλεγα, κανονίστε τσογλάνια. Το αυριανό τεστ είναι πολύ σημαντικό, θα καθορίσει τις θέσεις σας στην εκδρομή.

Πολ - Ναι ναι, κανείς δεν χέστηκε.

Κλίντον - Γουέστ δεν σου έχουν μάθει να το βουλώνεις;!

Με κοίταξε εκνευρισμένη και εγώ σταύρωσα επιδεικτικά τα χέρια μου μπροστά στο στήθος μου. Στράβωσα ελαφρά το κεφάλι μου και την κοίταξα με μισό μάτι.

Πολ - Τι είπα πάλι ρε πούστη μου;

Κλίντον - Πώς είπες;! Βγες έξω και σκέψου το καλά πριν μπεις εδώ και την επόμενη ώρα!

Έπιασε το απουσιολόγιο του εργαστηρίου με νεύρο γράφοντας γρήγορα το όνομα μου με τον μπλε στυλό της. Ξεφύσηξα ηχηρά και σηκώθηκα από την θέση μου χαιρετώντας τον φίλο μου. Δεν πέρασαν δύο-τρία λεπτά ώσπου να βρεθώ στην ολοστρόγγυλη ψηλή καρέκλα έξω από το μικρό δωμάτιο του κυλικείου.

ΣτοίχημαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora