{14} Οι πρώην!

2.1K 249 26
                                    

|Έλλη την επόμενη μέρα|

Πούνζι - Και εγώ που νόμιζα πως μισούσες τον αδελφό μου!

Γελάει κάτω από τα μουστάκια της χλαπακιάζοντας ένα κεκάκι. Εγώ στριφογυρίζω επιδεικτικά τα μάτια μου.

Έλλη - Μα δεν άλλαξε κάτι, ακόμα τον μισώ!

Πούνζι - Με δουλεύεις; Έχετε φασωθεί κοντά δύο φορές και του χρωστάς αλλά 93 φιλάκια. Αλήθεια Έλλη, αυτό πως έγινε... πάλι;

Έλλη - Άσε. Πικρή ιστορία.

Ξύνω ελαφρώς το κεφάλι μου μόλις θυμηθώ πως χθες, το απόγευμα που συναντηθήκαμε, σηκώθηκα πλήρως εκνευρισμένη από το πάτωμα του δωματίου του μόλις μου ανακοίνωσε πως δεν θα γλιτώσω από το στοίχημα. Φεύγοντας του αράδιασα όποια βρισιά μου ερχόταν στο κεφάλι, απλά αυτός πρέπει να άκουσε 3-4, μέχρι δηλαδή να βροντήξω την πόρτα του δωματίου του.

Πούνζι - Ακόμα και έτσι, φοβάμαι για εσένα. Είναι γυναικάς, θα μπορούσε να σε πληγώσει.

Έλλη - Πούνζι δεν είμαστε στο λύκειο! Ήμαρτον!

Κοιτάζω επιδεικτικά το φαγητό μου μπροστά μου. Το ξέρω το κέρατο μου. Όλο αυτό το στοίχημα μπορεί να φέρει στην επιφάνεια συναισθήματα που είχα βαθιά κρυμμένα, πρέπει να τον προσέχω γιατί αλλιώς--

Πούνζι - Ναι δεν τα έχετε αλλά θα τα ξανά φτιάξετε!

Έλλη - Μπορείς να ηρεμήσεις σε παρακαλώ;

Της είπα απότομα καθώς την κοίταξα μέσα στην παράνοια μου και εκείνη μου έκανε ένα στεναχωρημένο φατσάκι, όλο δικό μου.

Έλλη - Καλά καλά-- ίσως οφείλω να ομολογήσω ότι ο αδελφός σου δεν είναι ΤΟΣΟ νευρόσπαστο, αλλάαυτόδενσημαίνειότιδενείναι-

Της εξομολογήθηκα με μεγάλη ντροπή και προσπάθησα να καλυφθώ όσο πιο γρήγορα γινόταν αλλά δεν πρόλαβα να συνεχίσω την πρόταση μου γιατί-

Πούνζι - ΤΟ ΉΞΕΡΑ! Σε λιγότερο από ένα μήνα θα είστε μαζί!

Αυτοχαστουκίστηκα και σχεδόν γέλασα πικρά στα λόγια της. Εκείνη χτύπησε χαρούμενη τα χέρια της τσιρίζοντας ελαφρώς.

Έλλη - Μη λες μαλακίες. Ίσα ίσα, εγώ έλεγα σήμερα το βράδυ να βγούμε για ποτό. Την επόμενη βδομάδα γυρίζει ο πρώην μου από Εράσμους, να με δει με έναν καινούργιο και να σκάσει από την ζήλια του!

Να σκάσει, έτσι ακριβώς όπως έσκασα και εγώ όταν τον είδα καβάλα σε αυτή τη-τη- τη να μην την χαρακτηρίσω. Να με δει τόσο όμορφη που να ζηλέψει και να μετανιώσει την ώρα και την στιγμή που με απάτησε.

ΣτοίχημαWhere stories live. Discover now