{3} Μεθυσμένοι έρωτες

1.4K 155 35
                                    

«Λοιπόν αμ... φτάσαμε.» ξεστομίζει αργά ο Τζάστιν καθώς παρκάρει ακριβώς έξω από το σπίτι μου και σβήνει την μηχανή του αυτοκινήτου του. Γυρίζει να με κοιτάξει κάνοντας και εμένα να στρέψω την προσοχή μου σε εκείνον.

«Ναι... αλήθεια σε ευχαριστώ πολύ Τζάστιν, θα σ' το χρωστάω.» του χαμογελώ και πιάνω το χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου.

«Και μην στεναχωριέσαι για ό,τι και να έγινε. Αν με θέλεις οτιδήποτε μπορείς να με πάρεις τηλέφωνο.» μου λέει με ειλικρίνεια και ανταποδίδει στο χαμόγελο μου.

«Ξέρω ναι... Και πάλι σε ευχαριστώ, καληνύχτα.»

«Καληνύχτα Έλλη». Βγαίνω από το αυτοκίνητο του και τον χαιρετώ πριν μπω στον αυλόγυρο του σπιτιού μου. Δεν αργώ πολύ μέχρι να χωθώ στην ντουζιέρα μου για ένα χαλαρωτικό μπάνιο και λίγο αργότερα κάτω από τα σκεπάσματα μου. Κοιτάζω το ταβάνι του δωματίου μου και ξεφυσάω. Τραβάω το σεντόνι μου επάνω μου πριν ακούσω το κινητό μου να τρίζει. Ποιος να είναι στις 04:30 το βράδυ; Πιάνω το κινητό μου από το κομοδίνο και το σηκώνω.

«Παρακαλώ;»

«Ξαν-ξα-ξανθ-ξανθούλα μου;» ακούω την φωνή του και ανασηκώνομαι στο κρεβάτι. Πιάνω δυνατά τα σκεπάσματα μου.

«Παύλο; Τι έγινε;»

«Σ-σ-συ-συγγ-χικ-συγγνώμη για ότι σου είπα πριν, δεν τα εννοούσα, γιατί έφυγες και πήγες σπίτι σ-χικ-σου κ-και με άφησες εδώ μόνο μου;» από την φωνή του αντιλαμβάνομαι πως είναι μεθυσμένος. Σφίγγω τα χείλη μου για να του απαντήσω όσο σκληρά μπορώ.

«Σε άφησα με παρέα Παύλο»

«Έλα εδώ, σ' αγαπάω» οι λέξεις του με πιάνουν απροετοίμαστη, είναι η πρώτη φορά που μου το λέει. Λίγο μετά ακούω την αδελφή του να του φωνάζει και η γραμμή πέφτει. Ρίχνω το σώμα μου στο κρεβάτι και κοιτάζω το ταβάνι.

[...]

«Μέριντα αλήθεια σε αγαπάω πολύ, αλλά είναι πάνω από τις δυνάμεις μου να έρθω.» λέω στην φίλη μου καθώς ξεφυσάω ηχηρά από αγανάκτηση.

«Μα δεν θα είναι το ίδιο πάρτι αν δεν είσαι εσύ. Σε παρακαλωωωω!» ξεφυσάω ξανά βαριά και κοιτάζω τις πιτζάμες μου. Έχει περάσει σχεδόν μίσος μήνας από τότε που μίλησα τελευταία φορά με τον Πολ. Τον βλέπω κάθε μέρα στο σχολείο, αν και προσπαθώ να μην το κάνω. Δεν έχουν αλλάξει πολλά, ίσως απλά δεν διαβάζει τόσο. Πάντως, τον τελευταίο καιρό κάνει λίγη παραπάνω παρέα με τον Κλάους παρά με τον Τζάστιν, όπως και η Ραπουνζέλ κάνει περισσότερη παρέα με εμάς, παρά με την Βίκυ. Δεν την ρώτησα όμως κάτι παραπάνω, δεν ήθελα να ξέρω.

ΣτοίχημαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora