|Παύλος|
Κλάους - Πρέπει να την φέρεις στα νερά σου τώρα που θα βγείτε το βράδυ. Ίσως να την κάνεις να νομίζει ότι την γουστάρεις;
Πολ - Τι μαλακίες λες ρε; Εγώ την Έλλη μόνο που την βλέπω βγάζω σπυράκια. Που να κάνω τον ερωτευμένο; Λες και είμαστε λυκειόπαιδα.
Κούνησε αόριστα το κεφάλι του γελώντας πνιχτά στην τελευταία μου πρόταση. Πίνει λίγη από την μπύρα του. Έπιασα το κεφάλι μου, ήμουν ζαλισμένος. Το στοίχημα λήγει σε περίπου πέντε μήνες και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου. Το κέρατο μου... Το πρώην κολλητιάτικο κέρατο μου τώρα αλλά τέλος πάντων-
Κλάους - Εγώ νομίζω ότι άμα την στριμώξεις, δεν θα πει όχι.
Μουρμούρισε κάτω από την ανάσα του και του πέταξα το άδειο μου τενεκεδάκι στο στέρνο του.
Πολ - Το θέμα είναι αυτή να το ζητήσει ηλίθιε. Εκείνη πρέπει να με παρακαλέσει για να την πηδήξω, όχι εγώ αυτή. Άσε που εμμέσως της το πέταξα και μόνο που δεν λιποθύμησε.
Αμυδρά θυμάμαι πως δεν καρφώθηκα το χθεσινό βράδυ στο δωμάτιο της που της το ζήτησα ευθέως για να λήξει το στοίχημα. Πάλι καλά είχε κάνει την μαλακία στην τρίτη λυκείου και το μπάλωσα.
Κλάους - Και που θα το μάθει μωρέ μαλάκα ο Τζάστιν ότι σε παρακάλεσε εκείνη;
Ξεφυσώ δυνατά και γυρίζω να κοιτάξω τον μπουμπουνοκέφαλο φίλο μου. Εκείνος παρατηρεί αόριστα και σχεδόν μεθυσμένα το τενεκεδάκι που κρατά στο χέρι του.
Πολ - Καλά είσαι τελείως για τον πούτσο; Αφού πρέπει να βγάλω το βίντεο και να του το στείλω.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και την άφησε από τα πνευμόνια του. Με κοίταξε με ένα θολό βλέμμα.
Κλάους - Σωστά, το ξέχασα αυτό με το βίντεο... Καλά τα ξανά είπα αυτά, ότι είστε μαλάκες το ξέρετε. Τι άλλο να πω; Όπως νομίζετε, δικό σας το στοίχημα.
Ξαφνικά ακούσαμε έναν χτύπο στην πόρτα και αμέσως μετά είδαμε την κοκκινομάλα κοπέλα του φίλου μου, την αδελφή μου και την ξανθούλα.
Κλάους - Μωρό μου, πώς και από εδώ;
Η Μέριντα έτρεξε αμέσως στην αγκαλιά του και τον φίλησε σαν να ήταν η τελευταία μέρα του κόσμου. Είδα τις δύο ξανθιές που μου έχουν καταστρέψει την ζωή να στριφογυρίζουν τα μάτια τους.
Πούνζι - Εμείς φεύγουμε.
Πολ - Εσύ φεύγεις, η ξανθούλα μένει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Στοίχημα
Ficção AdolescenteΠρώτο βιβλίο της Τριλογίας των Εφήβων THE BET~ Πολ & Έλλη Έλλη - Πολ, τι θα έλεγες να βάζαμε ένα στοίχημα; Σφυρίζω μέσα από τα δόντια μου προσπαθώντας να συγκρατήσω τον εκνευρισμό μου. Θα τον σφάξω στο γόνατο. Πολ - Σε ακούω σκύλα. Μουρμουρίζει...