|Παύλος|
Έλλη - Αχαχαχα, τι ωραία!
Μου φωνάζει γελώντας καθώς χτυπάει τον ώμο μου απαλά και εγώ την κοιτάω σοβαρά.
Πολ - Τύφλα είσαι, θεέ μου!
Λέω στον εαυτό μου και ξεκινάω να την τραβάω από το χέρι για να την βγάλω από το κλαμπ. Η λαβή μου είναι δυνατή γύρω από το χέρι της και αυτό
την κάνει να βγάζει μικρά βογκητά πόνου.Έλλη - Καλέ καλέ άσε με! Θα μου βγάλεις το χέρι!
Κλαψούρισε παραπονιάρικα αλλά δεν με ενδιέφερε και πολύ. Έπρεπε επειγόντως να γυρίσουμε πίσω στο πανεπιστήμιο, είχα ήδη πλακώσει τρεις τελειόφοιτους και σε λίγη ώρα θα έρχονταν όλοι μαζί να τουμπανιάσουν εμένα.
Έλλη - ΠΟΥΝΖΙ! ΜΕΡΙΝΤΑ! ΚΑΛΕ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΓΑΓΕΙ!
Ξεκίνησε να φωνάζει μέσα στο κλαμπ και εγώ έντρομος της έκλεισα το στόμα με την παλάμη μου. Καλά είναι τελείως ξανθιά;!
Πολ - Καλά είσαι τέρμα μαλάκας; Θα με βάλεις σε μπελά, σκάσε!
Της είπα αυταρχικά και εκείνη συνέχισε να κλαψουρίζει. Με κοίταξε στα μάτια και σχεδόν βουρκωμένη τραύλισε τις επόμενες λέξεις της.
Έλλη - Γ-ΓΙΑΑΑΑΤΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΑΠΟΤΟΜΑ; ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ;
Γκρινιάζει ηχηρά και ξεκινάει να κλαίει ενώ εγώ απλά ξεφύσηξα και προσπάθησα να μην την βαρέσω σφαλιάρες για να συνέλθει. Και ήμουν ΈΝΑ τσακ πριν το κάνω, ΈΝΑ!
Με πολλά ζόρια κατάφερα να την τραβήξω έξω από το κλαμπ και να φτάσουμε μέχρι το πάρκινγκ. Εντοπίζοντας το αυτοκίνητο μου, την έσυρα μέχρι εκεί.
Πολ - Απλά μπες μέσα στο αμάξι Έλλη!
Της είπα ανοίγοντας την πόρτα του συνοδηγού αλλά εκείνη είχε αλλά σχέδια. Σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το όμορφο στήθος της και κούνησε το κεφάλι της αρνητικά.
Έλλη - Η μαμά μου έχει πει να μην μπαίνω σε αμάξια αγνώστων.
Πολ - Δεν είναι όμως η μαμά σου εδώ επομένως ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ!
Είπα κουρασμένος από την κατάσταση. Λίγο ακόμα και θα την γαμήσω... στο ξύλο.
Έλλη - ΔΗΛΑΔΉ ΘΑ ΜΕ ΚΆΝΕΙΣ ΝΑ ΠΩ ΨΈΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΜΆ ΜΟΥ ΤΏΡΑ; ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΆ ΑΝΤΙΚΡΊΣΩ ΕΓΏ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ;
Άρχισε ΠΆΛΙ να κλαίει και ξαφνικά ήθελα απλά να ανοίξει μια τρύπα στη γη και εγώ να μπω μέσα. Με μια γρήγορη μου κίνηση την έφερα κοντά μου και την ακούμπησα πάνω στην λαμαρίνα της κλειστής πίσω πόρτας του αυτοκινήτου. Έβαλα τα χέρια μου στα μάγουλα της και σκούπισα τα δάκρυα που κυλούσαν στο απαλό μακιγιαρισμένο δέρμα της. Με ήρεμη φωνή της απάντησα.
ESTÁS LEYENDO
Στοίχημα
Novela JuvenilΠρώτο βιβλίο της Τριλογίας των Εφήβων THE BET~ Πολ & Έλλη Έλλη - Πολ, τι θα έλεγες να βάζαμε ένα στοίχημα; Σφυρίζω μέσα από τα δόντια μου προσπαθώντας να συγκρατήσω τον εκνευρισμό μου. Θα τον σφάξω στο γόνατο. Πολ - Σε ακούω σκύλα. Μουρμουρίζει...