|Έλλη|
Στις 23:57 σύμφωνα με το ρολόι του αυτοκινήτου της Πούνζ είχαμε φτάσει επιτέλους στο κλαμπ. Πάρκαρε σε μια ακρούλα και αφού πήραμε τα πράγματα μας κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο. Με νωχελικά βήματα προχωρήσαμε προς την είσοδο του μαγαζιού.
Πούνζι - Άσε τους μπράβους επάνω μου.
Μου είπε με στυλ και μπήκε από μπροστά μου. Χριστέ μου.
Πούνζι - Πούνζι Γουέστ. Αδελφή του Πολ Γουέστ.
Είπε στον αφούσκωτο μπράβο στην πόρτα καθώς του έκλεισε το μάτι σε στυλ "Ξέρω ότι με ξέρεις κατά βάθος". Εκείνος σήκωσε το φρύδι του περίεργος.
Μπράβος - Γουέστ; Ποιος είναι αυτός;
Είπε και την κοίταξε περίεργα. Μου ήρθε να γελάσω και το έκανα κάτω από την ανάσα μου. Φαντάσου να προσφωνείς τον Πολ ως μέσο για να μπεις κάπου.
Πούνζι - Πολ Γουέστ; Το μεγαλύτερο μαλακισμένο στη πόλη. Νοκ νοκ, που ζεις;
Είπε καθώς με το χέρι της έκανε πως χτυπάει την πόρτα αλλά η πόρτα ήταν το κούτελο του τύπου στην είσοδο, κάτι που δεν φάνηκε να του πολύ άρεσε. Θα φάμε ξύλο, το βλέπω.
Μπράβος - Βρε αει φεύγα από εδώ.
Είπε και την έσπρωξε μακριά. Η Πούνζι άνοιξε το στόμα της έκπληκτη, έτοιμη να τον βρίσει αλλά εγώ μπήκα μπροστά της.
Έλλη - Κύριε, εμείς-
Πούνζι - Α για να σου πω! Δεν θέλεις να τα μάθει αυτά ο πατέρας μου γιατί τότε να ξες ότι εσύ και τα τσιράκια σου θα βοσκήσετε γελάδια στο Τέξας!
Του είπε εκνευρισμένη καθώς κουνούσε το δάχτυλο της μπροστά του λες και ήθελε να το εμπεδώσει. Χαστούκισα τον εαυτό μου πολλές φορές από μέσα μου και απλώς προσευχήθηκα στον καλό θεούλη το παπούτσι του τύπου στην είσοδο να μην είναι μυτερό όταν θα κλοτσήσει τον όμορφο κώλο μου για να απομακρυνθούμε.
; - Άφησε τες να μπούνε Ρίτσαρντ!
Φώναξε μια γνωστή φωνή από πίσω μας και γύρισα να κοιτάξω.
Ε ποιος άλλος;
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ;
Πολ - Είναι η αδελφή μου και η... η κοπέλα μου;
Είπε στον τυπάκο και εκείνος κοίταξε την Πούνζι με ένα κουταβίσιο απολογητικό βλέμμα σαν να της ζητάει συγγνώμη. Έπειτα γύρισε το βλέμμα του σε εμένα μέχρι που συνειδητοποίησα-
YOU ARE READING
Στοίχημα
Teen FictionΠρώτο βιβλίο της Τριλογίας των Εφήβων THE BET~ Πολ & Έλλη Έλλη - Πολ, τι θα έλεγες να βάζαμε ένα στοίχημα; Σφυρίζω μέσα από τα δόντια μου προσπαθώντας να συγκρατήσω τον εκνευρισμό μου. Θα τον σφάξω στο γόνατο. Πολ - Σε ακούω σκύλα. Μουρμουρίζει...