Po nákupech a Lenou, jsem šla domů. Šla jsem se vysprchovat, v koupelně jsem se na sebe podívala a pomyslela si jak se někomu můžu líbit takhle ošklivá, vždyť jsem jen kost. Budu se snažit to změnit. Chci se Adamovi líbit, chci mít prsa a zadek jako všechny ostatní. Adam se mi moc líbí.
Z mého přemýšlení me vytrhl zvuk messengeru a psala mi Lena.

Ahoj Lil, nechceš se stavit.

Pousmála jsem se nad ztraceným jménem, bylo to fajn. Nevím jestli půjdu jsem moc unavená:/ ale asi jo.

Ahoj Leno, joo a kam?

Jen doufám že ne k ní, nechci se potkat s Adamem, začla bych se červenat. Lena mi během 5 minut odepsala.

Přijď k nám..

Odepsala jsem..

Dobře..

Šla jsem se převléknout, a vzala jsem si..

Šla jsem se převléknout, a vzala jsem si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

K tomu jsem si vzala černé konversky.

A vyšla jsem, u domů stálo černé BMW v němž seděla Lena, to jsem se docela divila, nevěděla jsem že ma auto a řidičák.

Ahoj.. co podniknem?

Zeptala jsem se..

Šla bych k nám, je tam i Adam, a jeho kámoš.

Mé prosby byli nevyslišeny, uvidím ho.

Dobře, a co budem dělat?

Nesedla jsem do auta, a jeli jsme, konečně jsem věděla kde bydlí. A dorazily jsme k nádhernému domů, s velkou zahradou s bazénem. Vystoupily jsme a šly cestičkou až ke dveřím. Když jsme byli vevnitř.. skoro jsem nemohla dýchat, měli to tam tak krásný. Měli nádhernou velkou kuchyň a obývak taky..

Najednou se před námi objevily dva kluci, Adam a jeho kamarád..

Adam: Ahoj Lil.
Já: Ahoj Adame..
Adam: Jo tohle je Mike, Mikue tohle je Lily..
Mike: To je ta slavná, krásná Lil..
Adam: Jo.. A buď sticha..

Jen sem se nad tím usmála.. Mike byl taky velice hezký..

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat