28

124 6 1
                                    

A co?

Začala jsem být hodně nervózní, strašně jsem se bála.

Víš neříká se mi to zrovna lehce, když vím jaký jsem.

Jaký jsi?

Takový..

Jsi normální, a krásnej..

To krásnej jsem zašeptala, i když mě asi stejně slyšel..

Já a krasnej, to se podívej na sebe. Jsi nádherná, Jsi úžasná, neodolatelná.

Tobby.. já bych ti asi taky měla něco říct, ale začni ty..

Dobře.. No víš já.. já jsem se za-zamiloval..

Když tohle vyslovil, úplně jsem cítila jak se mi ulevilo a jak jsem šťastná, ale to do té doby než mě napadlo že to třeba může být někdo jiný..

A-a do koho?

Do tebe Lily..
Vím že mě asi nechceš a..

Nedořekl to, protože jsem mu hned skončila kolem krku a políbila ho. Když jsme se odtáhli, oba jsme na sebe koukali. Koukaly jsme se navzájem do očí, a já až teď zjistila že je má tak nádherný.  A jeho rty jsou tak jemný, sladký, neodolatelný. Teď je budu chtít každý den.

Taky jsem se zamilovala Tobby.. do tebe. :)

Opravdu?

Ano, opravdu Tobby:)

Miluji tě Lil ! Tak moc❤

A já tebe Tobby!
Jen Tobby?

Ano?

Jak a kdy to začalo?

Když jsi byla v té nemocnici. Byla jsi tak bezbranná, tak slabá. Nevěděl jsem nic o tobě. Nevěděl jsem proč jsi taková. A uz od první chvíle jsi byla jiná, jiná než ostatní holky. Tobě je jedno co si na sebe vezmeš, jak se chovas. Děláš všechno tak jak se ti to líbí,  A to je nádherný. Když tě Adam opustil, nevěděl jsem co dělat.. bál jsem se že to nezvládneš. Už tam jsi pro mě začínala být víc než jen kamarádka..

A ja to neviděla.. Byla jsem tak slepá:(

To nevadi Lil, jen teď mi to řekni i ty, jak se to stalo a kdy.

Bylo to asi pár dní po propuštění z nemocnice. Byl jsi pořád se mnou. A byl jsi na mě strašně hodný. Říkal jsi mi pravdu, nemohl jsi mi lhát. Postupně když jsem byla bez tebe, Jsi mi chyběl, strašně moc.. A tak jsem si uvědomila že tě miluji a potřebuji❤❤

To je úžasný Lil. Poprvé jsem dostal to co jsem si opravdu přál. Mám tebe, mam všechno!!

Anoo, jsem ráda!!

Jsem tak moc šťastná že ho mám, že mám kluka kterého vážně miluju a on mě. Jen si od toho nesmím nic moc zatím slibovat, taky se může stát cokoliv.

Ale teď už vím že on je ten kluk, který je dokonalý. A miluje me!

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat