23

144 5 0
                                    

A příprava do práce, je to klub takže bych si na sebe měla vzít něco co se tam hodí, ale zase nechci abych vypadala jako kurva. Takže tak nějak normál.

Ještě se namaluju, a vyrazím:)  nanesla jsem trochu řasenky, zvýraznila obočí, a ještě make-up a bylo to.

Šla jsem na autobus, kousek ode mne zastavilo auto, v němž seděli dva kluci. Oba na mě čuměli, jako by nikdy neviděli holku, celkem jsem se i bála.. No řekněme kdo by se nebál?

Byli celkem dost namakaný. Šly směrem ke mě.

Čau kotě:)

Začal blonďák, a ja neodpovídala.. ignorovat je nejlepší, teda to jsem si myslela..

Brunet: Hej ale odpovídat budeš..

Já: řekl kdo?

Brunet: jako já..

Já: tebe ja poslouchat nebudu..

Blonďák: to si myslíš kočičko..

Šly ke mě blíž a blíž, a už byli úplně u mě.. Blonďák na me začal sahat.. nejprve na nohy a pan na zadek.. na což jsem mu vylepšila velkou facku..

Brunet: teda Wille, ta má teda trefu:D

Will: drž budu Ali..

Ali: okey okey, uz mlčím..

Will: ještě se uviidme Lily:)

Úplně jsem strnula když me oslovil jménem. V hlavě jsem měla milióny otázek typu..

jak zná mé jméno?
Odkud je?
Kdo to je?

Z mého myšlení mě vytrhl zvuk přijíždějícího autobusu. Zastavil a ja nastoupila, zaplatila jsem a šla si sednout na místo dozadu. Nikdo tam nebyl proto jsem si tam sedla. Najednou nastoupil jeden kluk, šel dozadu a sedl si předemě..

Ahoj:)

Začal na mě mluvit.. nějak mi to bylo jedno a odpovídala.

Ahoj..

Jak se jmenujes?

Lily a ty?

Alex, ale říkají mi Aly:)

Dobře:)

Aly byl v pohodě, byl to takový ten kamarádský typ kluka. Byl moc hodný.

Odkud jsi Lily?

No kousek odtud:)

Mohly by jsme někdy ven nemyslis?

Jasně, proč ne :)

Dobře, no a kam ted jedeš?

Do práce, nový práce..

Jo taak, a kde to je?

Klub na čtvrtý

Tam je to dost ostrý, nebojís se?

Jak ostrý ?

No, jsou tam hodne bitky a tak, ja tam pracuju taky, a mam strach každý den kdYž tam jedu.. No doufám že se ti nic nestane, kdyžtak budu tam, tak mi řekni:)

Děkuju Aly, moc si toho cením :)

Povídali jsme si pak celou cestu až tam. S toho co mi Aly řekl mám celkem strach.  Nešly jsme dlouho od autobusu.. A byli jsme  Tam. Bylo to tam vážně nádherný. Hned k nám přišel jeden chlap..

Ahoj Aly, a ty musíš být Lily, naše nová servírka vid?

Anoo to jsem já:)

Tak pojď, hned ti to ukážu:)

Dobře:)

Šly jsme někam dozadu, a pak zase zpátky, a to jsem šla rovnou za pult. Přicházeli lidi.. A já zahlédla i ty dva od autobusu.. Willa a Aliho.. sakra co když si me všimnou..

Naštěstí kluci po hodince odešly, a me začali minuty a hodiny utíkat úplně sami. A najednou byl konec a já musela zase autobusem domů.. KdYž jsem došla domů.. Šla jsem si hned lehnout a hodně rychle jsem usla.

V médiích máte fotku Alyho:) A děkuji všem za čtení mého příběhu:) Miškaa💜

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat