O týden později
Bylo to na mě těžký, nechápu co se se mnou děje. Asi mám výčitky svědomí kvůli Lily. Pořád mě trápí, že jsem ji srazil na té chodbě. Je to těžké.
Zazvonil mi telefon..
Prosím?
Dobrý den, je u telefonu Tobby Allan?
Ano to jsem já, potřebujete něco?
Voláme z nemocnice. Lily Petrsnová se před dvěma hodinami probrala.
Vážně?! Hned jsem tam..
Zavěsil jsem, a vyletěl z domu. Martin tu ještě byl a vůbec nechápal kam tak ženu. Byl jsem tak moc šťastný že se Lil probudila. Chyběla mi. Jel jsem hodne rychle, abych tam byl co nejrychleji, naštěstí jsem svou rychlostí nikoho nesrazil, a sám sebe nezabil.
Veletěl jsem do nemocnice a namířil si to rovnou k pokoji kde leží Lily. Zaťukal jsem na její pokoj, a ozvalo se dále.. jenže hlas patřil doktorce. Asi ji vždy musí někdo hlídat.
Vešel jsem dovnitř, a pohled mi hned zpadl na ležící Lily, byla tak bezbranná a krásná. Byla i statečná.
Doktorka opustila pokoj a ja hned začal mluvit..
Ahoj Lily:)
A-ahoj..
Jak je ti?
No vzhledem k tomu, že jsem se teď probrala, tak nevím no, takové smíšené pocity:( A jak dlouho jsem vůbec spala?
No, týden..
Cože? Co škola? A Adam?
Když vyslovila jeho jméno, tak jsem sklonil hlavu. Nevěděl jsem jestli ji to mám říct. Ale asi ji to jen naznačím.
Tobby? Co se děje?
Víš Lil, neměl bych ti to říkat zrovna já
Co je, tak už mi to řekni..
Víš on Adam.. On tě miluje, ale..
Ale co!
Uvědomil si, že se k tobě nechoval hezky, a že by vám to neklapalo..
Takže je ko-konec??
Lil, je mi to líto..
Tobby, chtela bych být chvíli sama prosím..
Lil, najdeš lepšího než je on.. věř mi..
Tobby prosim..
Odešel jsem i když jsem nechtěl, musel jsem ji nechat chvíli samotnou. Neměl jsem ji to říkat. Zase jsem to pokazil :( Proč jsem takovej blbý:(
Měl bych jit do květinářství a koupit ji růži. Aspoň něco napravit..
Vyšel jsem ven, a šel do květinářství.. koukal jsem se na růže, a přemýšlel.
Mohu vám nějak pomoci ?
Ozval se hlas vedle mě, když jsem se otočil tak tam stála prodavačka, a mohlo ji být kolem čtyřiceti let.
Ano, ehm nevíte co za květinu by se líbilo dívce, která to neměla v rodině lehké, a teď je v nemocnici?
Poraďte jméno, třeba ji znám:)
Lily Ptersnová..
Prodavačka se zarazila, jakoby si na něco vzpomněla, nebo tak něco. A pak bez úsměvu nebo nějakého výrazu s kterého by se dalo něco vyčíst, řekla..
Růžové růže..
Zaplatil jsem, a odcházel, ale prodavačka stihla jeste něco říct..
Ať se ti brzo uzdraví..
Děkuju, nashledanou.
Chovala se divně, pochybuju že takhle se chová ke každému zákazníkovi. Musím zjistit o co ji jde, jen ještě nevím jak to udělám.
Šel jsem zpátky k Lil, a ta už spala, sedl jsem si k ní, a pozoroval jsem ji. Byla úžasná, nádherná:) mám ji rád. Jen vím že ona mě moc nee:( mrzí mě to:(
Dal jsem ji růži na stůl, a odešel. Ještě jsem napsal zprávu Adamovi..
Lily se probrala, přijeď, máš co vysvětlovat, řekl jsem ji to, protože se na tebe ptala. Tak přijď dneska. Ale teď spí. Tobby
Odešel jsem z nemocnice, a jel rovnou domů. Kde jsem se šel hned vyspat.