44

144 4 0
                                    

O 7 měsíců později :

Celý týden mám šílené bolesti břicha, bojím se že to brzo přijde. Ale asi ano. Mám plnou hlavu otázek.. bude to bolet? Stane se mi přitom něco? Stihnu to do nemocnice? Na nic neznám odpověď. Tobby přitom ale musí být u mě, bez něho bych to nezvládla.

Zoe začala chodit s Chrisem, jsou spolu 7 měsíců. Strašně moc jim to přeju. Jsou rozkošný. Že začátku ho otravovala Molly, ale dala mu pokoj. Šla raději za jeho starším bratrem. No, a zjistila jsem že spí s každým druhým. No co říct, je to prostě kurva.
Sakra, asi mi praskla voda.. Strašně to bolí, nevím co s tím..

Tobby!

Začala jsem volat, snad mě slyšel. Už slyším rány na schodech takže asi ano.

Lily, děje se něco?

Tobby, asi už..

A co mám.. c-co

Vem me do auta a odveze do nemocnice Tobby..

Jo jasně, promiň..

Tobby šel ke me, vzal mě a dal do auta.. jel rychle do nemocnice.. Když jsme dorazily. Hned si me doktor vzal a odrodil..

Byla jsem strašně unavená, usla jsem pak na pokoji. Když jsem se probrala byl u me Tobby a v náručí mu spala Elen. Je tak krásná, malinká. Jsem máma, ani tomu skoro nemůžu uvěřit. Já jsem maminka, naši krásné holčičky.

Ahoj Lilynko:)

Ahoj Tobby..

Je nádherná, jako ty:)

Je krásná. Ale po mě asi ne..

Lily.. má oči po tobě:)

Omlouvám se za krátké kapitoly, a že moc napíšu, jen nemám v poslední době moc času. Doufám že se vám kapitola líbila.

Vaše Miškaa❤

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat