Dobrý den
Pozdravila jsem..
Dobrý den, přejete si?
Přišla jsem kvuli práci:)
Ano?
Ano, hledám nutne práci, a myslím že tohle je přímo pro mě. Byla bych ráda kdybych tu práci dostala.
A jméno?
Lily Petrsnova
Dobře, věk?
16
Domluvim to:) počkej tady:)
Dobře.
Sedla jsem si na židli k nejbližšímu stolku, a čekala než se slečna vrátí.
Po asi deseti minutách se vrátila, a v ruce měla papíry. Šla jsem k ní.Tu práci máš:) jen tady výplň papír a bude to hotovo. :)
Dobře, děkuju:)
V pohodě:)
A kdy můžu nastoupit?
Co třeba ještě dneska?
To opravdu můžu?
Samozřejmě:)
Tak jo, jen si zatelefonuju, a vrátím se.
Ano..
Byla jsem nesmírně rada, že tu práci mám. Teď to musím dát vědět Tobbymu:) aby se nebál kde jsem. Zavolám mu.
Píp píp
Anoo Lily?
Tu práci mám, a můžu nastoupit hned:) jak jsi dopadl ty?
Mám to. A nastupuju zítra:)
To je skvělé, mam s toho takovou radost:)
Já taky, ale co budu dneska bez tebe dělat?
Já nevím:/
Víš co? Udělám tu zahradu jak jsme o tom mluvili. Ano?
Tak jestli chceš:) ale moc se nenadři. A večer pro me prijedeš?
Jasně, v kolik?
V 20:00 :)
Budu tam:) zatím paa
Pa:)
Tak konečně máme s Tobbym práci. Vrátila jsem se dovnitř, a ta slečna co mi dala tu práci mi vysvětlila co a jak. Jmenuje se Zoe a je ji 16 jako mě. Asi dvě hodiny do kavárny nikdo nešel a tak jsme jen seděli a povídali jsme si. Zjistila jsem o ni, že taky ukončila školu, ale kvůli stěhování a tak. Rodinu ma sice perfektní, ale tu práci opravdu potřebovala.
Zoe je opravdu krásná holka, navenek i zevnitř:)
Rudé vlasy, ji dávají výraz. A je milá. Mám pocit že se z ní začíná stávat moje kamarádka. Tím jsem si vlastně připomněla Lenu. Asi už nemá zájem se bavit od doby kdy do školy přišla Tonyho sestra, se mnou moc nemluví.
Lily dojdeš k zákazníkovi ty?
Jasně.
Byl to tady kluk, někoho mi strašně připomínal.. já už vím.. To je Will.
Ahoj dáš si?
Ahoj, jo mohl bych dostat kafe prosím?
Jasně jaký?Vyber ty..
Fajn..
Neozval si se..Já vím, no ehm.. promiň měl jsem moc práce..
Víš ten Klub jak si tam dělala patří mými otci..Jako fakt.?
Jo..
Aha.. No ale to je jedno, teď dělám tady.
Všiml jsem si..
Noo..
Vysvětlím ti to.. večer ti zavolám:)
No to nedělej, budu s přítelem:)
Máš přítele? :o
Joo, vadí?
Noo.. ne, jen jsi moc pěkná, myslel jsem že bys možná se mnou..
Jako co? Chodila? Ano te neznám Wille..
Já vím, chtěl jsem tě poznat a abys ty poznala mě..
Nemám zájem.. měj se!
Ahoj teda no..
S povzdechem jsem došla až k mé nové kamarádce Zoe. Povídali jsme si celou dobu když nebyli zákazníci. A zjistila jsem ze Zoe má kluka, který se jmenuje Ben Connor. Zoe má ještě staršího bratra a sestru:) bratra Zayna a sestru Miu.. Mie je 15 a Zaynovi je 19.