Seděl jsem v nemocnici uz nejmíň hodinu, a Lil byla pořád na sále. Adam se ještě neobjevil. Nevím co s ním je. Mezitím přišla Lena a Sára. Ty dvě si celkem rozumí. Teda pokud to Sára taky nepředvádí.
Je dobrá herečka, taky ze se ni chce i stát. Má na to dobře známky a hlavně talent. Ona není tak zlá jak se chová. Jen ji něco chybí. Něco co měla, a ztratila. Je to přítel. Měla 4 roky přítele, ale ten zemřel, a Ona se teď snaží zničit všechny vztahy co mají úspěch, kterým to klape. Jinak je to hodná holka, doma se chová jako andílek. Je milá. Jen ve škole a na veřejnosti to je mrcha.
Adam přišel.
Kde je?
Operujou ji..
Za to všechno můžeš ty! Kdyby si dával pozor!
Prosím?! A kde jsi byl ty když se to stalo? Kde si byl kdyz omdlela na záchodě ? Hmm? Někde v prdeli!! Tak si ti na mě neotvírej hubu.!
A co ty mi máš co vyčítat že jsem byl někde jinde než z Lily?!
Vůbec ti na ní nezáleží, měla by si najít hodnýho kluka, který si ji bude vážit, bude s ní když to bude potřebovat. Kolikrát ti volala a ty jsi ji to nevzal? Vzal si to až mě a to jen proto že jsi neznal to číslo. Vzpamatuj se.
Adam zklapnul, asi mu to došlo, zatím se k němu přivařila ségra, a utěšovala ho. Mám ale pravdu. Neváží si jí, ona by si měla najít někoho hodného.
***
Uběhli dve hodiny, a doktoři přišly s tím že ztratila moc krve, a že je na tom špatně, ale zvládne to. Může za ní jen Adam, protože je to přítel.
Už teď vím že Adama nesnáším. Je to děvkař. Nevěřím že byl u rodiny, určitě byl u nejaky kurvy aby si mohl zapíchat, protože u Lily si toho neni ještě jist.
Adam
Odešel jsem večer, za jednou kamarádkou, protože potřebovala utěšit, rozešel se s ní přítel, a Ona to potřebovala s někým zapít. Šel jsem k ni, a vážně se to zvrtlo, začali jsme se žhavě libat, a ja ji začal sundavat tričko a kalhoty, pak jsem se a ni vyspal. Bylo to nádherný, jenže pak jsem si vzpomněl na Lily. Zavalily me pocity viny, vždyť já Lily miluji a nechci o ni přijít. Všechno jsem si uvědomil, když mi to Tobby řekl. Já jsem opravdu děvkař, ja nemůžu mít holku. A Lily by se mnou nebyla šťastná. Vím to. A musím jí to říct.
Dokázal jsem ji napravit, už normálně jí, a nepřipadá depresím. Je to už normální holka, ale přesto je tak výjimečná. Je to anděl. A já jsem pravý opak. Nehodíme se k sobě. Jenže ted ji to nemůžu říct. Je v nemocnici, to by nezvládla. Řeknu ji to až potom co se vrátí. Jen nechci aby si našla někoho jiného. Miluji ji, ale nebyly bysme šťastný.
Když jsem ji viděl v tom pokoji, jak tam ležela, a nehýbala se. Bylo mi všechno líto. Byla v kómatu. Nikdo nevěděl kdy se probudí, může dnes, může zítra, nebo může až za měsíc. Nikdo to neví. Ale já bych měl jít, nemuzu ji vidět takhle. Leně to řeknu.
Leno? Můžeš na chvilku?Anoo?
Já se s Lil rozejdu..
Cože?! Děláš si prdel!
Nebude nám to klapat, a včera jsem spal s Elenou.
Adame! Ty si kus vola! Ale když to takhle vidíš nemůžu to bránit.
Byla naštvaná, hodně naštvaná. Měl bych říct Tobbymu at jde za ní on.
Tobby?
Hm?
Pojď sen
No coje?
Jdi za Lil ty, nemám na to.. nemůžu s ní být, mel si pravdu. Jen neříkej ji to teď, byla by s toho úplně v háji. A její stav by se nezlepšil..
Adame! Ona to bez tebe nezvládne!
Zvládne, bude mít tebe. Saru a Lenu..
Jenže Sára je svině, ta už od začátku jede po tobě!
Tyvole! Mě a Lil by to neklapalo..
Odešel jsem, měl jsem na krajíčku. Chtělo se mi tak moc brečet, právě jsem stratil holku, kterou jsem miloval.
ČTEŠ
Miluji tě - DOKONČENO
Storie d'amoreJsem neobyčejně obyčejná holka, s neobyčejně obyčejným životem..