V médiích Mike.

Mike: Kolik ti vůbec je ?
Lily: 16..
Mike: mě je 19.. víš že mas moc pěkné jméno?
Lily: děkuju..

Vypadá to že si na me zkouší když tu není Adam ani Lena.. museli narychlo odjet, a neco zařídit, říkali že to bude trvat tak dvě hodiny.. Bojím se tu sama s Mikem..

Mike: Lily?
Lily: hm?
Mike: nechceš si trochu užít, Adam ma pohodlnou postel;)
Lily: ne to teda nechci..
Mike: ale chceš..

Než jsem se na něho otočila tak me mel v náručí a nesl me po schodech nahoru.. házela jsem sebou kousala ho do ruky, křičela, ale nic nepomohlo.. otevřel dveře od pokoje a hodil me na postel.. lehl si nade mne a začal me líbat..

Neboj bude se ti to líbit..
Ale já nechci, pusť mě..

začala jsem brečet.

Mikeu prosim pusť mě..
To by jsi chtěla vid.. víš že ses docela kus, to bych si nenechal utéct..

A začal me pomalu svlékat, byla jsem uz jen ve spodním prádle kdyz jsme slyšeli auto.. Super přijeli..

Opovaž se někomu něco říct.. A si mrtvá to ti říkám.. teď jdi na záchod se obléct, dělej!!

Bez jediného slova jsem šla na záchod a tam se i rozbrečela, měla bych to někomu říct nebo ne? Mám strach že mi něco udělá.. nikomu nic neřeknu. Snad se to už nebude opakovat.. jenže co ted povím na ty slzy a tak.. něco.si vymyslim..

Vylezla jsem se záchoda a šla jsem za nimi do obýváku, sedla jsem si vedel Adama a Mikea, jina možnost nebyla..

Lena: tak co, doufam ze jste tady nic neprovedly když jsme tu nebyli.. počkat Lily ty jsi plakala?
Adam: Lily, děje se něco?
Lily: Ne, jen jsem si vzpomněla na tátu.. už půjdu domů..
Lena: tak jo, tak zase zítra, Ahoj..

Lena me ještě přišla obejmout, a pak už jsem vycházela. Slyšela jsem Adama jak chtěl něco říct, ale to už jsem zavřela dveře a šla domů, naštěstí to nemám tak daleko, a aspoň si vse urovnám.

Přišla jsem domů, pozdravila mámu a šla rovnou do pokoje, tam jsem si sedla na postel a vypustila všechny slzy ven.. pak mi ale přišla zpráva a žádost o přátelství.. Žádost od Mikea Wooka.. A zpráva od něj..

Mike: Tak co pusinko, užila sis to?
Lily: nech me na pokoji..
Mike: nějaká drzá..
Lily: polib si prdel..
Mike: za to zaplatíš..

Pak mi přišla další zpráva ale od Adama..

Adam: Lily?
Lily: no?
Adam: co se tam stalo?
Lily: co? Kde?
Adam: u nás, jak si brečela..
Lily: Jo tohle, vyprávěla jsem Mikemu všechno z mé minulosti a rozbrečela jsem se..
Adam: nevěřím ti.. Když Mike scházel ze schodů, zapínal si poklopec a upravoval se..

Na to už jsem nic nepodepsala, odložila telefon a šla do vany, nepustila jsem si krásné teplou, lehká jsem si tam a ležela asi tak dobrý 2 hodiny. Když už jsem měla varhánky na prstech, bylo to znamení že už mám vylést.. V ručníku jsem došla do pokoje a na mé posteli seděl... Mike..

Co tady sakra děláš?

Uuuh v tom ručníku jsi sexy.. i když nemáš žádný kozy a ani prdel.. A říkal jsem ti že za to zaplatíš..

Chtěla jsem odejít, jenže dveře byli zamčené, a klíč si on někam schoval..

Jednou jedinkrát zakřičíš, a bude to ještě horší..

Nech mě prosím být..

Cítila jsem další slzy na mých tvářích.. Mike ke mě přišel, slzy mi setřel a řekl
Konec komedie.. jde se na to..

Vzal mě a silně se mnou praštil do postele.. pak mi jen odtrhl ručník a hrál si s mým tělem.. Prve si začal hrát s mými prsy a pak sjel dolů a prstama mi to delal.. pak šel do koupelny, a neco tam delal mezi tím jsem stihla napsat Adamovi

Lily: Adame pomoc! Jsem doma... prosím..pomoz mi..

Mike přišel, a svlékl se a prudce ho do mě strčil.. Byla jsem panna takže to bylo strašný, ta bolest nepřestávala.. Prudce ho do mě vrážel.. A z mých oči
se valily proudy slz, které nepřestávali téct.. Pak už jsem slyšela zvonek, to musí být Adam.. Někdo zaťukal na moje dveře, ale Mike mi přikryl pusu abych nic nemohla říct.. Mike se začal oblékat, ale ještě neměl kalhoty když se rozrazily dveře, a za nimi stál Adam a máma..

Adam vyběhl na Mikea a vrazil mu pěstí že se Mike neudržel a spadl..

Mike: co děláš bro?
Adam: ja co delam? Podívej se na ni, myslíš že ti někdo uvěří že to bylo chtěný? Ty zmrde.. já tě zabiju..
Mike: hej klid.. Nech mě být..prosím Adame..
Adam: ještě někdy te uvidím a zabiju tě..

Mike odešel, a Adam hned běžel ke me, máma tam jen tak stála a nic neudělala.. pak jen řekla něco co mě úplně zaskočilo..

Máma: zbal si věci! A vypadni! Nechci tady kurvu..
Lily: Ale..
Máma: Hned!!!

To mi moc nepomohlo, a začala jsem ještě víc brečet.. Adam mě utěšoval a oblékl mě, já bych toho nejspíš nebyl schopná..

Adam: půjdeš k nám ano?

Jen jsem na to kývla a zas začala brečet, jakoby to nešlo nikdy zastavit, slzy se hrnuli jedna za druhou.. mohla bych vybrečet moře..

Adam vzal kufr a naházel do toho moje věci, vzala jsem si peníze a šly jsme.. Adam mel od Leny půjčené auto takže jámě nemuseli pěšky..

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat