Dneska si jdu domů pro věci, doufám že máma bude zrovna v práci, nechci ji potkat. Hodně mi ublížila, a to by se tátovi rozhodně nelíbilo. Z mého přemýšlení me vytrhl Adam..
Lásko jdeme?
Jo už běžím..
Utíkala jsem po schodech, brala je po dvou abych se co nejrychleji dostala k Adamovi..
Lil, bude to v pohodě anoo?
Řekl mi v autě, asi poznal ten strach, který ve me koloval. Jen jsem nad tím kývla hlavou a koukala z okénka.
Přijeli jsme tam, a ja sla rovnou dovnitř. Máma doma nebyla, takže jsme šla rovnou nahoru do mého starého pokoje. Všechno bylo na stejném místě. A až teď jsem si vzpomněla že tady mi ten hajzl vzal panenství. Všechno se to ve mě šířilo znova a znova, až jsem na tváři cítila jednu slzu za druhou. Šla jsem se ještě podívat do pokoje kde táta pracoval. Bylo to porad stejný. Všechno leželo tam kde mělo, a já si že šuplíku vzala tátovi hodinky a přívěsek a šla zpátky do pokoje. Tam vzala velký černý kufr a své věci jsem tam naházela. Až uz jsem v pokoji neměla skoro nic. Šla jsem zpátky do Auta za Adamem. Nechtěla jsem aby šel se mnou a tak zůstal sedět v autě. Když jsem svůj kufr dala do kufru auta. Šla jsem si sednout vedle Adama, který se na mě jen zoufale podíval a ..
Lil, ty jsi plakala?
Nee..
Lžeš mi.
Tam se toho stalo hodně Adame, umřel mi tam táta, znásilnil me tam Mike, a máma mě vyhodila chápeš?
Adam jen seděl a lítostivě na mě koukal, a mě to zase přepadlo a slzy se mi kutaleli po tváři. Adam si mě k sobě jen přitáhl a udělal ro nejlepší co mohl, byl ticho a nechal mě ať to že sebe dostanu.
***
Ráno jsem vstala a šla si udělat ranní hygienu, pak jsem se na sebe koukal do zrcadla a musím říct, že jsem udělal docela pokrok, už nejsem tak vyhublá. Jsem spíše normální holka. Už mám prdel i zadek. Na Fb si budu moc dát normální fotku.
Šla jsem se obléknout, ale nemohla jsem prijit na to co. Pak jsem se ale rozhodla pro tohle.
.
Sešla jsem schody dolů, a Adam a Lena už tam byli a koukali na mě jako na blázna..
Děje se něco?
Ne jen ti to strašně sluší lásko.
Lena na to jen prikývla a začala se obouvat, že už pojedem do školy.
Moc jsem se tam netěšila jo, ale aspoň že jsem ve třídě s Adamem, a sedím s ním.
Dojeli jsme ke škole a první co jsem spatřila byla holka kterou neznám. Byla hezká, a na pohled zvláštní, působila zvláštním dojmem. Když jsme procházeli, tak si nás zvědavě prohlédla a zastavila se pohledem u Adama, podívala se na něho tim pohledem jako chci tě. Jenže ma smůlu. Adam je můj.
Šly jsme do třídy. A Adam si sedl dozadu a já před něho. Ta holka šla s náma do třídy. Pak přišla učitelka.
Takže slečna Allanová si sedne vedle.. hmm třeba vedle Petrsnové..
No super, schystala jsem ji já.
Ahoj.. jsem Sara.. nevadí ti že budu sedět vedle tebe?
Ahoj, ne v pohodě. Jsem Lily.
Podle toho jak se mnou mluví je to celkem hodná holka. Myslím že budeme přítelkyně. Je milá, a hezká. No řekněme si kdo by nechtěl hezkou kamarádku ? A já mám takové dvě. Nikdy jsem nebyla oblíbená. A najednou mám dvě kamarádky.
Hele Lil, nechtěla by jsi mi to tady trochu ukázat?
Jasně, proč ne:)
Šly jsme po chodbě, naštěstí nás učitelka pustila o hodině, takže tady nikdo nebyl.
Tady je tělocvična, a tělocvik máme s klukama, takže vážně super..
Jsou tu uchýlní kluci?
Joo, a celkem dost..
Zasmáli jsme se.
Lil, řekni mi něco o sobě. Vztahy a tak:)
No.. tak byla jsem na tom hodně špatně, před rokem a něco mi zemřel otec, a ja to nezvládala. Byla jsem anorektička a stranila jsem se lidem. Pak jsem ale přišla sem, a líbil se mi tu jeden kluk. Schodou okolnosti jsem se bavila a jeho ségrou, o čem jsem neměla ani páru, dokavaď jsem si je nepřidala na Fb. No a pak jsme se do sebe s Adamem nějak zamilovali, a ted spolu jsme :)Ty jo, máš zajímavou minulost. Jak dlouho jste s tím Adamem spolu?
No zatím, dva dny:)
Nespěchali jsme na to:) A co ty, ted je řada na tobě. Pověz mi něco o sobě.
No..
A takhle jsme si povídali, celou hodinu, nakonec jsme se o Sáře dozvěděla že má staršího bratra Tobbyho, a že se přestěhovali z daleka.. že ona to v rodině ma celkem fajn, že ji nic nechybí. Že přítele měla, ale podvedl ji, tak se s ním rozešla, a stejnak s ním prý nebyla šťastná.
Když jsem byla u skříněk a brala si učení na další hodinu, tak me zezadu objali dvě silné ruce.. A já se tak lekla az jsem nadskočila.
Bože lásko, to už mi nikdy nedělej.
Promiň, nechtěl jsem tě vylekat. Promiň zlatíčko.
V pohodě, ale uz to nedělej ano?
Slibuji :)
Vlepila jsem mu rychlou pusu, vzala ho za ruku a šla s ním do třídy. Tentokrát jsem si sedla vedle Adama. Protože jsem ho chtěla mít u sebe. Bohužel jsme si v hodině povídali, tak nás učitelka rozsadila, vedle mě dala Tobbyho, bratra Sari a k Adamovi dala Sáru.
Ahoj Lil vid?
Ahoj, joo jak to víš?
Sára mi o tobě vyprávěla :)
Jo a co ti řekla?
Že jsi fajn holka, a že jsi její kamoska:)
Jinak jsem Tobby:))Já vím:))
Jak to víš?
Sára, říkala že ma staršího bratra:)
A jak si si me představila ?
Pravdou je, že jsem tě viděla před školou, takže takhle :D
To mě donutilo k úsměvu. Ale bohužel nás slyšela učitelka.
Takže vy si nedáte pokoj slečno Petrsnová?
Pardon paní učitelko..
Žádný pardon, do pátku mi napíšete sloh a oba. Společně jen tak pro informaci.
No tak bezva, to mi ještě scházelo, delat sloh s Tobbym, ne že by mi nějak vadil to ne, je i celkem hezký, jen jsem chtěla svůj čas trávit s Adamem.
Hodina skončila a já se pomalu balila když učitelka řekla..
Lily, Adam, Sára a Tobby ke me a hned..
Co jsme zase povedly..
No vzhledem k tomu, že takhle jak sedíte vám celkem vyhovuje až teda na slečnu Lily a na Tobbyho. Tak takhle budete sedět do konce školního roku. Můžete jit, nashledanou..
Cože! Ja chci sedět vedle Adama. Ale tak snad to taky nebude tak špatný.
V médiích máte fotku Sáry:)