Po úžasný chvíli s Tobbym jsem musela do práce, jenže jak se vymluvit kam jdu, když nechci aby zjistil že pracuju v klubu? No a to mi dělalo velký problém.
Hele Tobby, já musím jít domů, jeste si tam musim poklidit, a asi si budu hledat práci, abych byla schopna si platit dům:)
Dobře, pomůžu ti;)
Nee, to je dobrý... Jaa si u toho dam ještě vanu:)
Přijde mi že mi moc nevěří, ale musím se chovat přesvědčivě. No a navíc se uvidíme zase zítra:) ze školou jsem skončila, kvůli práci. Ale už jsem dlouho neviděla Saru a Lenu.
A Tobbym jsme se rozloučili a šly jsme každý domů. Zamilovala jsem se do Tobbyho už v tom mám jasno. Vždy když ho vidím, tak co se mnou dělá ten jeho pohled. KdYž vidím ty rty, tak strašně bych je chtela políbit . Celý den, a ty vlasy, který bych schválně cuchala. Bylo by to nádherný, jenže to se nikdy nestane. Tobby me nikdy milovat nebude.
Ani jsem si to neuvědomila a už jsme byla doma, a to znamená, že jsem na Tobbyho myslela celou cestu domů. Okouzlil me:) Jen nevím čím:/
Když jsem došla domů, převlékla jsem se, namalovala jsem se, a myslela jsem že mi to vyjde tak akorát, jenže jsem domů přišla o hodinu dřív, tak jsem si začala kreslit. A pak už přišel ten čas jít na autobus.
Omlouvám se za hodně krátkou kapitolu :/
Miska💜💜