12

208 6 1
                                    

Byl už večer, a ja se chystala Lily, jeste před tím si mě odchytla sestra..

Adame, měl by si to Lily říct, slušelo by vám to..

Dík ségra, ale zrovna se ji to jdu říct, a ona se mnou chce taky o něčem mluvit. Nevím co se se mnou děje, ale mam strach :(

Adame, já poznám když ma někdo někoho rád, a vy to máte navzájem, takže mazej ji to říct, a neposer to!

Dík Leno..

V pohodě:)

Naposled jsem se za Lenou otočil a ta jenom ukazoval vstičený palec nahoru. Zaklepal jsem na Lily pokoj, a hned se ozvalo ,, dále ,, šel jsem k ní a sedl si na postel vedle ní.. nevěděl jsem jak mám začít a tak jsem řekl at začne..

Lily: Adame, měla bych ti asi něco říct..
Adam: tak jsme dva..
Lily: dobře.. víš já jen že.. no prostě mám tě ráda.. ale asi trošku víc než jsem si myslela..
Adam: Lily?
Lily: noo?
Adam: mám tě taky rád... vlastně vic nez rád.. zamiloval jsem se.. A nevěděl jsem jak ti to mám říct.. ale uvědomil jsem si to včera..
Lily: ja taky, Adame já tě miluji..

Když mi to řekla, myslel jsem že se radostí zbláznim, a tak jsem Lily vzal do náruče a začal ji hodně objímat, byl jsem tak strašně šťastný. Konečně ji můžu políbit, a nemusím se bát jak bude reagovat.

Lil: Adame, pusť me na zem:)

Pustil jsem ji na zem, a přiblížil se. Byl jsem těsně u ní a jen ji zašeptal do ucha Miluji tě Lil 💜

Usmála se a to co jsem ji řekl ja zopakovala, ale změnila jméno. Bylo to jako získat něco co jste chtěli věčně, co se nedá získat jen tak, ale vám se to povedlo. Bylo to neskutečné štěstí najít zrovna jí. Kdyby tu nebyla co by ze me bylo?

Celý zbytek dne jsme strávili spolu, a koukali na film. Byl to nejkrásnější den v mém životě. Leželi jsme v obětí spolu, dokavaď nepřišla Lena, že nám strašně moc gratuluje a že doufá že spolu zůstaneme. Zítra pojedu s Lil k ní domů pro zbytek věcí. Moc se na její nevlastní mámu netěšíme no. Co si budem nalhávat je to svině.

Lily

Byla jsem v kuchyni a dělala si jidlo, když v tom jsem slyšela, jak si Adam a Lena povídají o tom že Adam je zamilovaný a že takhle se k nikomu ještě nikdy nechoval. A pak mi to došlo. Adam je do mě zamilovaný, a to mi mohlo dojít už když mě políbil. Pak Lena odešla, a já se otočila a Adam koukal na mě, tak jsem se ho zeptala jestli me sleduje a on že ne, jen čeká az bude volná kuchyň. Já už jsem měla své brambory hotové a tak s mu řekla že už je volná a šla jsem do pokoje. A napsala jsem Adamovi zprávu na messengra.

Adame? Potřebuji ti něco říct, prijd večer.

Hned na to odepsal, což jsem tak rychle nečekala.

Taky s tebou potřebuji mluvit, večer přijdu.

Celkem jsem se i bála co chce řešit on. Ale já měla jasno, měla bych mu říct o tom že jsem se do něho jaksi zamilovala. Bude to hodně těžké, ale musím to zvládnout. Jsem to přece já.

***

Všechno uteklo tak strašně rychle, a Adam najednou zaťukal na dveře, a já mu řekla dále. Přišel ke mě, sedl si na postel a řekl ať mluvím první. Tak jsem tedy začala, všechno jsem mu řekla a on mi řekl že se do mě taky zamiloval a uvědomil si to včera. Tak jsem mu řekla že ho miluji. Udělal něco co jsem fakt nečekala. Zvedl se a pak zvedl mě. Bála jsem se že spadnu a tak jsem řekla ať me pustí. Pustil me a přešel ke me ještě blíž než byl, a zašeptal mi do ucha ,, miluji tě Lil ,,
Tyto slova jsem mu oplatila. Byla jsem tak strašně šťastná, tak jako jindy. Zamilovala jsem se až po uši. Začali jsme teda spolu chodit.

Koukali jsme na film, a naplánovali jak si půjdu zítra pro všechny věci. A přestěhují se sem.

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat