Před kavárnou jsem se rozloučila se Zoe, a šla jsem do auta za Tobbym. Když jsem byla v autě, Tobby si me přitáhl do objetí a krásně me políbil, však on to jinak než krásně ani neumí.
Když jsme dojeli domů, šla jsem hned do sprchy, protože celý den v práci, je to fakt opruz, a zítra tam jdu zase.Svlékla jsem se, a zalezla pod teplou vodu. Když jsem měla vody dost vylezla jsem, a zjistila že jsem si sem nevzala žádné oblečení..
Sakra..
Zaklela jsem, obmotala kolem těla ručník, a potichu jsem se vydala do pokoje pro oblečení. Při mém neštěstí má posteli čekal Tobby, když me viděl spadla mu brada a jen na me koukal jak hladový pes.
Co tak koukáš?
Na ty jizvy, jo vim jsou vážně příšerný..Tobby nic neříkal a jen šel ke mě, vzal mě do náruče, a jemně mě položil na postel, a v tom mi najednou v břiše začaly poletovat motýlci.
Nekoukam na jizvy, ale na tebe! Jsi nádherná Lily, s jizvami i bez nich. Jsi prostě dokonalá! A ty jizvy patřejí k tobě, ke tvé minulosti ať se stalo co se stalo. A jsi to pořád ty. Moje krásná Lily..
Koukala jsem na něho jako na blázna. Vážně si myslí že jsem nádherná i s jizvami. Nevadí mu že je mám. A nevrtá se v tom jako ostatní. Bere mě i s nimi. Z mého přemýšlení mě vytrhl krásný, vášnivý polibek.
Líbal mě tak dokonale, pomalu se začínal přesunovat ke krku. Pak si sundal tričko, a ja měla dokonalý výhled na jeho vypracované tělo. Na jeho brišáky. Byl nádherný.
Odepnul a sundal si tepláky..
Oo bože.. tak moc ho chci!
Pak se ode mě odtáhl..
Promiň, jestli to nechceš tak nemusíme.
Tobby, chci to!
Vážně?
Ano vážně:)
Pak už mě začal znova vášnivě líbat, sundal ze me ručník, a věnoval se mým bradavkách.. vyslýchala jsem.. bylo to něco úžasného. Pak šel níž a prsty dal do mě, nejdřív si tam lehce prohrával, později přidal i jazyk. A já nevydržela nevzdychat.
Sundal si boxerky, a pak do mě pronikl, ze začátku to byla příšerná bolest, i když to nebylo poprvé. Strašně to bolelo.. po tváři se mi zkutálela jedna neprojedná slza, tu mi Tobby setřel.
V pohodě?
Zeptal se, jen jsem přikývla a dal si užívala prvního nádherného sexu.
Tobby začal zrychlovat. A můj vzdech byl slyšet po celém domě. Nakonec se Tobby udělal, spokojeně jsem si oba lehly a ležely, nakonec už si nepamatuji nic. Usly jsme.