11

221 8 0
                                    

Stalo se to včera. Včera mě políbil, včera jsem ochutnala jeho krásné, měkké rty, které chutnají po jahodách.
Po polibku jsme oba dva uatoupily o krok dozadu, a civěli na sebe jako dbá blázni co nikdy neviděli opačné pohlaví:D Omluvil se mi, že to uspěchal, a odešel.

Od včerejška jsem s ním nemluvila, a popravdě se toho strašně bojím, co když se vrátíme na tohle téma? Co pak.? Určitě zrudnu jak to mám ve zvyku, a nebudu schopná jediného slova. Bojím se, že pro něho nic neznamenám, že jsme to tímhle úplně zkazily:(

Dobře, na nic teď nebudu myslet, a půjdu si udělat něco dobrého k jídlu, myslím že si udělám Americké brambory. Ano, ty jsem dlouho neměla, a popravdě mám na ně docela velkou chuť.

Adam

Přijela sestřina kamarádka Kira, sice jsem ji neznal dobře, ale už podle toho výrazu mi přišla nesympatická. Často se na mě koukala, a nebylo mi to zrovna příjemné, vzhledem k tomu, že mám rád Lily. Večer si se mnou začala povídat, o tom jaké to má doma, že si hledá přítele a tak. Já jsem skoro nemluvil, ale to nevadí nechal jsem ji ať mluví. Pak nalila víno, mezitím jsem si ještě došel na záchod. Když jsem se vrátil měla to nalité.

Po asi druhé skleničce jsem se začal cítit poněkud divně, jakoby mi to víno stouplo do hlavy a to se mi nikdy nestávalo.. později jsem Kiru začal vnímat spíše jako Lily.. Smáli jsme se spolu a tak, pak si na mě obkročmo sedla a začala mě líbat, nedošlo mi že to není Lily, protože jsem viděl Lily.. jenže pak v kuchyni spadla sklenička a viděl jsem Lily jak tam stojí ze slzami v očích na nás kouká. Podíval jsem se opět před sebe a až teď jsem viděl Kiru, jak se zlověstně směje, a je ji to úplně ukradené.

Shodil jsem Kiru ze sebe a šel k Lily, ale ta stihla utéct do pokoje a zamkla se. Slyšel jsem jen jak otevírala skříň a zapínala zip. Nedošlo mi co dělá, až když otevřela dveře, a stala tam s kufrem a odcházela, snažil jsem se jí zastavit ale nešlo to.

Lily počkej...

Nech mě Adame..

A odešla, nevěděl jsem kam.

Šel jsem za Kirou a pořádně ji vynadal, a pak ji vyhodil, ať si odjede domů, nechci ji tady. Ne po tom co mi udělala.

Jezdil jsem všude kde jsem mohl, a pak jsem ji našel s lahví vodky v ruce.. Byla hodně opilá, tak jsem ji vzal domů, do svého pokoje, a nechal ji ať se prospí..

Byla tak nádherná když spala, musel jsem ji pozorovat. Ten její krásný obličej, ty rty, které bych chtěl tak moc ochutnat, ale nemám na to odvahu. Je tak bezbranná a vyhublá. Je pravda, že teď začala jíst, ale málem se i utopila, kdybych ji nechtěl vidět, zrovna by neležela tady, ale někde jinde. Mám o ni strach, kdokoliv ji může kdykoliv něco udělat, třeba jako ten hajzl Mike..

Ráno se probudila a vůbec nechápala co tady dělá.

Tak už si se probudila?
Nech mě být Adame..
Lily, vysvětlím ti to..
Hmm?
Kira mi dala do pití drogu, která vyvolává halucinace, takže když jsem se líbal s ní viděl jsem někoho jiného..
A jako koho..
Tebe..

Musel jsem ji to říct, jinak by mi nevěřila, a myslím že i tím co jsem ji řekl jsem dostal velkou dávku odvahy, a pomalu se k ní přibližoval, a pak ji políbil, byl to tak nádherný pocit, její rty chutnaly tak strašně krásně. Nikdy jich nebudu mít dost, vždycky je budu chtít ochutnat znovu a znovu. Tohle je moje pravá droga..

Když jsem si uvědomil, že ji to nemusí být příjemné, rychle jsem se odtáhl, a koukal na ní jak na zjevení.

Omlouvám se, neměl jsem to uspěchat..

Byla zaskočena, myslím že to nečekala, vždyť ani já to nečekal. Neplánoval jsem to..

Já jo v p-pohodě..

Koktala, pak už jsem jen odešel, a od té doby jsem ji nedal vědět, je to sice jen den, ale když jsme  v jednom baráku tak je to dost zvláštní.

Přemýšlela jsem, že si půjdu udělat něco k jídlu, ale vůbec nevím co, asi palačinky.. Šel jsem do kuchyně, a viděl jsem Lily jak stojí u trouby a kroutí sebou, achh ty její pohyby, je tak zatraceně sexy... oo bože Adame ovládej svoje myšlenky.

Vůbec si me nevšimla, šel jsem teda do obýváku na gauč a zapl si televizi, zrovna dávali můj oblíbený film, je to strašná sranda DeadPool :D

Po očku jsem koukal na Lily.

Lena: Hej brácha, nečum na ní tak..
Adam: Proč mi musis všechno zkazit..
Lena: brácha?
Adam: hm Coje?
Lena: změnil si se, nechováš se k ní, jako k ostatním.
Adam: to bude asi tím že ona je jiná, je výjimečná.
Lena: Ano je jiná než ostatní holky, a ty jsi se snad poprvé normálně zamiloval.
Adam: Joo... teda co? Nejsem zamilovaný..
Lena: prořekl si se:D

A se šťastným smíchem odešla, myslím že je ráda, že jsem se zamiloval zrovna do Lily. Počkat co? Asi ano jsem zamilovaný a do Lily.. je proste jiná, je nádherná..

Sakra všimla si mě, to je trapný..

Hej Adame ty me sleduješ?

Já? Co nee.. jen jsem koukal na televizi a pak jsem se podíval jestli tam ještě jsi, že bych si taky něco uvařil.

A co ti brání ? Si pojď vařit. Já už mám stejnak hotovo.

OK

Musím přijít jak docílit toho, aby me měla ráda. Ona je chytrá, jen tak s někým nepůjde.. Udělám to dneska večer, prostě za ní půjdu a řeknu ji pravdu.. Přišla mi zpráva.. Lily? Vážně mi teď píše když je jen nahoře.?

Lily: Adame?
Adam: Ano Lily?
Lily: musím ti něco říct..
Adam: A co?
Lily: prijd dneska večer, nahoru. Jo?
Adam: dobře taky a tebou potřebuju o něčem mluvit.
Lily: dobře.

Tak a teď ve mě panoval strach, co mi chce asi říct, třeba jen to že mě bere jako kamaráda.. Sakra, poprvé co se bojím rozhovoru s holkou, kterou doopravdy miluju.. Noo nikdy jsem žádnou nemiloval tolik jako Lily..

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat