Dostala jsem se domů celkem brzo, za což jsem hodně ráda, protože mé tělo si vážně potřebovalo odpočinout. Spala jsem asi 3 hodiny, pak jsem se probrala a nemohla usnout. Po dlouhém přemýšlení  jsem se rozhodla založit si Facebook.. jméno tam mám normální.. fotku tam mám, ale jen vlky

Nepotřebuju aby všichni vidělo jak vypadám. Aaa uložit.. hotovo uz mam Fb, první člověk kdo si me přidal byla Lena a pak ... Adam.. to bych vůbec nečekala.. první zpráva..

Lena: si v pohodě?
Já: Co?
Lena: to ve škole dneska?
Já: jo to je v pohodě, jen jsem si zapomněla vzít prášky..
Lena: tak uz nikdy nezapominej, víš jak jsem se bála?
Já: promiň.., nevěděla jsem že Adam je tvůj brácha..
Lena: Neví to spustí lidi.. A vůbec kdo ti to řekl?
Já: zaslechla jsem to od mami, ani nevím jak o tom ona ví..
Lena: ahaa, jdeš zítra do školy?
Já: jo..
Lena: dobře..

Už jsem neodpověděla, vypla notebook a šla spát.
Ráno jsem se u školy pozdravila s Lenou, a pak jsem každá sla do jiné třídy, když jsem vcházela do třídy, tak jsem do někoho omylem vrazila.. otočila jsem se a omluvila se, ale kluk me netlačil na zeď a začal na me řvát Co si to dovoluji a tak.. chtěl mi jednu vrazit ale v tom k němu přišel Adam, a dal mu pěstí..

Adam: omluvila se, tak co děláš... teď se omluvíš ty a hned..
Kluk: A co jsem abych se omlouval nějaký děvce..

Tohle už se Adamovi opravdu nelíbilo a tak vzal kluka za triko a švihnul s ním o zem, aby toho nebylo málo tak si na něho sednul a vrazil mu facku..

Adam: ted už se ji omluvíš??
Kluk: omlouvám se..
Adam: ja si myslím, a ještě jednou se to bude opakovat a už te nikdo nepozná..

Adam se zvedl a všiml si mě jak sedím na zemi a držím se za krvavou hlavu.. když me ten kluk totiž pustil, spadla jsem a bouchla se silně do hlavy..
Šel ke mě..

Adam: Lily jsi v pořádku?
Já: Jo..
Adam: no to vidím, očistim ti to, pojď ( nabídl mi ruku a šel se mnou na záchodky, kde mi ránu omyl a zalepit náplastí )
Já: děkuju..
Adam: za co?
Já: za záchranu, za tohle..
Adam: nemusíš děkovat..

Chytl me za ruku a odvedl pryč ze záchodků, aby to nebylo blbý tak me na chodbě pustil, a o hodině si sedl vedle mě.. celý den jsme si povídali, a ja zjistila že Adam je úžasný člověk, je upřímný, chytrý, skromný a krásný kluk..

Šel me i doprovodit domu, ale jen za roh kvuli matce..

Já: tak teda ahoj, a děkuju za všechno:)
Adam: nemáš vůbec za co, ahojky

Ten jeho upřímný hlas, je tak dokonalej..

Hned jak jsem vlezla do pokoje, tak mi zacinkal telefon.. Adam..

Adam: Ahoj
Já: Ahoj
Adam: bylo hezký te dobrý te doprovodit te domů, měl jsem lepší pocit, a jistotu že se ti nic nestane
Já: bylo to od tebe milé.
Adam: Si krásná..
Já: ja?
Adam: ano ty Lily Petrsnová..
Já: nemuzu být krásná, podívej se na me, samá kost..
Adam: pomůžu ti se toho zbavit ano?
Já: tak dobře..

Zazvonil zvonek, běžela jsem dolů otevřít, ale nikdo tam nebyl, jen neco čemu jsem nemohla uvěřit, bylo to tak nádherný..

Adam: Líbí?

Pro dnešek konec kapitoli, co myslíte že ji Adam dal? Napínavý konec.. to je nejlepší..
Miškaa💖

Miluji tě - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat