Chapter 19

8.5K 509 75
                                    

*Aslesha*

Sharp light pierces my eyes and I turn my face away. Mai parde band karna bhul kaise gayi?

Oww my head. My head hurts like hell, like somebody is hammering it.

What the fuck, ye sarr dard kyu ho raha hai itna?

I slowly open my eyes, cursing the sun for being so bright. I try to get up, but my headache increases so I just plop down on the bed again.

Mai jeans me kyu so rahi hu? In fact ye toh kal ke hi kapde hai..

My mind goes into flashback and I sit up straight in a jerk getting a shooting pain in my head.

Aaahh...

The match.. yesterday was the match and we won. And then I went to the party.

The party! Oh my god!

There I ate biryani with Viraj which was super tasty and then.. I was drinking with Jay, Sid and Saumya.

Drinking! OH MY GOD!

Then we played truth or dare and I remember asking Neel some really embarrassing questions.

Chaddha does your family sell chaddis? Oh no no no god! NOOO!!

Then.. I was dancing on the counter like a bloody wasted bitch when Viraj found me and stopped me. This is just getting more and more embarassing.

Kyu bhagwan ji, kyu mujhe aapne itni kam akkal di? Ughhh.

Then he took me outside, carrying me over his shoulder. Carrying me over his shoulder. CARRYING ME OVER HIS SHOULDER!!

Bass isse embarrassing aur kuch ho nahi sakta... Right. Fir mai ghar aayi aur chup chap so gayi. Please please, fir ghar aaja Aslesha aur kuch mat kar.

But mai toh Aslesha hu. Bass itni embarrassment me mera mann thodi bharega.

And then I remember how I fucking vomited in front of him. Hadd hi ho gayi yaar.

Bhagwan ji uthaa hi lo ab mujhe toh.

I plop down on my bed again, groaning in pain as something else starts registering in my brain.

'Take part in the dance'

'Iske alawa kuch bolo please'

'But you'd be amazing. Please Aslesha. Apne college ke liye itna bhi nahi karogi?'

'But sab arrangements ho chuke hai. Mai part nahi le sakti'.

'Mai vo sab arrange kar dunga. Tumhe bass Friday ko stage pe jaana hai aur 3 minute dance karna hai'.

'Yes'.

'Yes?'

'Yes'.

"OH MY GOD NOOOO!!!" I scream sitting upright again as I get up from the bed and shuffle on my feet.

"Aslesha? Kya hua beta?" Papa comes rushing inside my room and I widen my eyes.

"Oh my god oh my god papaaaa" I whine jumping up and down.

Clean BowledWhere stories live. Discover now