❋12. Bölüm❋

27.3K 1.1K 28
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum takipte kalın sizi seviyorum her anda yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.

Medya Egemen

***İyi Okumalar Dilerim Bir Tanelerin***

Salonda Sedef ile Cenk’i sarmaş dolaş yakalayınca bir süre bakıştık Sedefle verecek bir cevabı yok gibi gözüküyordu.

“Şey çok pardon,” dedi Sedef mahcup bir şekilde bakarken.

“Ya sen bizimle aynı yerden gelmiyor musun ne çabuk geldin, arabayı yavaş kullanmalısın benden uyarması,” dedim Cenk'e

“Beni düşündüğün için teşekkür ederim Esin,” dedi sanki gelip keyfini bozmuştuk.

“Egemen sen geç otur Sedef sende benimle gel yiyecek bir şeyler hazırlayalım,” dedim kaş göz işaretleriyle Cenk'ten uzaklaşınca yanıma gelmesi için.

“Abi insan iki dakika rahat durur ve kudurdum mu?” diye Cenk'i azarlayan Egemen ile az daha öksürük krizine girecektim. Bu konuşmayı duyan Sedef domates gibi olup doğruca mutfağa kaçtı.

“Bana bak sevgili olduğunuzu öğrendik diye ne bu rahatlık insan arkadaşımda bu evde yaşıyor diye dikkat eder ama sende nerdeyse o düşünce neyse bu konu hakkında daha sonra ayrıntılı olarak konuşacağız şimdi içerdeki misafirlerimize yemek hazırlayalım,” dedim hızlıca dolaba yönelip neler yapabileceğimize bakarken.

Salata malzemelerini tezgahın üzerine bırakıp makarna için su koydum en hızlı başka bir şey çıkmazdı tabi bir de hazır çorba yapabiliriz.

Ben salatayı yaparken Sedefte hazır çorbayı yapmaya başladı, yaklaşık bir saat sonra soframız ve yemeklerimiz hazırdı.

Salona geçip “Hadi bakalım yemek hazır,” dedim yumuşak bir şekilde.

Cenk ve Egemen aynı anda ayaklanıp mutfağa geldiler, mutfaktaki yemek masasına yönelip karşılıklı olarak oturdular. Ben hızlıca çorbaları servis ederken Sedefte bardaklara meyvesuyu koyuyordu, en sonunda yemeğe başladık ve bir süre hiç konuşmadan yemeğimizi yedik.

“Elinize sağlık çorba güzel olmuş,” diyen Cenk'e “Afiyet olsun sevgilin yaptı,” dedim.

“Belli zaten elini değdiği şey güzelleşiyor,” dedi tebessümle bakarken.

“Aşkım benim,” dedi kocaman gülümseyen Sedef.

“Ortalığı sevgi tomurcuğuna çevirmeyin,” duygusuzca konuşan Egemene baktım yan gözle hah sen aşktan ne anlarsın anca emir ver. Ruhsuz adam bildiğin duygusuz.

“Esin aşk olsun ayrıca bana işe başlayacağını neden önceden söylemedin? Biliyorum sana anlatamadığım şeyler oldu ama sen neden bana anlatmıyorsun?” dedi somurtarak yüzü düşmüş soluk bir hali vardı.

“Özür dilerim ama sizin sevgili olduğunuzu daha yeni öğrendim doğal olarak sana sinirliydim neyse yalnız kalınca uzun uzun konuşuruz,” dedim gözlerimle Egemen ve Cenk'i gösterirken.

“Zaten dünden konuşamadık sabah erken çıktın okulda da göremedim hem başka ne zaman konuşacağız, ve seni kötü kız Egemenle sevgili olduğunuzu neden söylemedin, seninde kırdığın yumurta kırkı geçti,” dedi tavırlı ve alıngan bir şekilde. İkimizin konuşması şahit olan misafirlerimiz bizimle göz teması kırmayıp yemeklerini yiyorlardı. Bir yandan konuşurken bir yandanda makarnaları servis ettim, ama mübarekler çok iyi yemek yiyorlardı. Normalde ikimizin üç günde zor bitireceği şeyler neredeyse hemen hemen bitmişti.

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin