❋24. Bölüm❋

26.5K 1.1K 85
                                    


Ben geldim:))

Desteklerinizi oy ve yorumlarınızı bekliyorum düşüncelerinizi benimle paylaşın:)

Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥

Bu bölüm;

«Arven21»

«hmyradrymrcan»

«Seyda6844»

«barvikscikiz» okurlarına ithaf edilmiştir.:)

Medya Egemen

***Keyifle Okuyacağınız Güzel Bir Bölüm Olmasını Dilerim***

Kapıyı tıklatmadan içimdeki delice heyecanla içeriye girdim, Egemen ve Cenk bilgisayar başında oturmuş bir şeyi tartışıyorlardı, ikisinin de bakışları beni bulduğunda kesinlikle şaşırmanın son noktasındaydılar, eh onca söylediğim sözden sonra bu çok normal.

Onların konuşmasına müsaade etmeden hızla konuştum, “Merhaba, Cenk bize biraz müsaade edebilir misin Egemenle konuşmak istediklerim var?” dedim doğrudan Cenk'e bakarken.

“Ta.tabi,” dedi şaşkınlıktan kekelerken Egemen’in yanından kalkıp hızla odadan çıktı ve ardından kapıyı kapattı.

Cenk çıktıktan sonra Egemen’in gözleri üzerimden bir an bile ayrılmadı buna rağmen neden geldin diye sormak yerine sessizce benim konuşmamı beklemeye devam ettim.

Derin bir nefes aldım, söyleyeceğim yanlış tek bir şey bile geleceğimi fazlasıyla etkilerdi.

Sakalları uzamış, saçları düzensiz bir hal almış ve göz altları morarmıştı şu haliyle dilimi düğümlüyordu.

“Neden söylemedin?” diye sordum pat diye.

“Neyi sana söylemem gerekiyordu?” dese de bakışlarındaki ümitsizlik kendimi daha kötü hissetmeme neden oluyordu.

Elimdeki çantayı masanın üzerine bırakıp, “Babanın sana baskı yaptığını neden söylemedin?” dedim sorgular bir vaziyette.

“Bunda seni ilgilendiren bir nokta göremiyorum,” dedi tek düze bir sesle.

Oyunbaz neşeli ve keyifli halinden eser yoktu, karşımdaki başka bir adam gibi geliyordu.

“Benim yüzümden zorluyormuş, beni rahatsız edersin diye başını bağlama derdindeymiş,” dedim hızla duyduklarını söylerken.

“Öyle yada böyle mutlaka biriyle hayatıma biri girecekti, bu konuyu çok üstüne alma sadece nedenlerden birisin, kendini suçlu hissettiğin için geldiysen diye söylüyorum,” dediğinde hala kayıtsızdı ve bunun sebebi bendim.

“Ben özür dilerim, sana yaşattığım her şey için,” dedim titrek bir sesle.

“Eğer vicdanını rahatlatman bittiyse çalışmama döneceğim,” dedi bakışlarını kaçırıp bilgisayar ekranına dönerken.

Gözlerimin dolduğunu hissediyorum, beni görmezden gelerek ona yaşattığım acıyı yaşatmak istiyorsa kesinlikle başarıyor, nefesimin boğazımda düğümlendiğini hissettim acaba onu reddettiğimde o da böyle mi hissetmişti?

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin