Merhabalar:) Nasılsınız?
Destekleriniz için çok teşekkür ederim canlarım benim iyi ki varsınız.
Desteklerinizi oy ve yorumlarınızı bekliyorum düşüncelerinizi benimle paylaşın:)
Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥
Bu bölüm;
«kitapdelisi21508»
«OniXAmetis»
«surannurclk»
«leylush7632» okurlarına ithaf edilmiştir teşekkür ederim.
***Keyifli Okumalar Dilerim***
Apartmanın önünde duran gri renkli arabaya yönlendirdi beni, o sürücü koltuğuna geçtiğinde bende yan tarafa geçtim, derin bir nefes aldı.
“Esin yanında olmamı istediğine emin misin? Eğer derdin başkaysa söyle ikinci bir sefer terk etmene dayanamam,” dedi ciddiyetle.
“Egemen,” dedim fısıltılı bir şekilde derin bir nefes alıp sözlerime devam ettim.
“Yanımda olmanı istiyorum seni anlamak istiyorum, lütfen konuşabileceğimiz bir yere gidebilir miyiz?” dedim sakince.
Gerçekten konuşup aramızdaki tüm meseleyi halletmek istiyorum, kim bilir belki aramızda iyi anlamda bir değişim olur, üstelik fazlasıyla üzdüm kırdım artık bir şeyleri yoluna koymak istiyorum.
“Esin sen benim zaafımsın lütfen bunu kötüye kullanma bu son uyarım,” dedi gözlerini yola dikip arabayı çalıştırırken.
Davranışlarımdan emin olamamasını anlıyorum, güvenmemesi bile normal, ondan kurtulmak için kendimle tehdit ettim ne dese haklı, üzerine gitmeden yavaş yavaş ona değer verdiğimi anlamasını sağlayacağım.
Araba kullanırken ani bir hareket yapmak istemedim dikkatini de dağıtmamak için susmayı tercih ettim, yolda giderken her ihtimale karşı internet üzerinden yurt sitesine girip izin yazdırdım, ne olur ne olmaz geç kalabilirim.
İşim bitince bakışlarımı tekrar Egemene çevirdim, yol kenarlarındaki lambalar sayesinde yüzünü inceleyebiliyordum.
Kısa bir an onu ilk kez görmüş hissine kapıldım, belki de yüzünü ilk kez bu kadar dikkatli incelediğim için ya da yeni imajı yüzünden.
Sık binaların olduğu bir semte geldiğimizde bakışlarımı merakla etrafta gezdirmeye başladım, diğer eve gitmek yerine yeni bir evde oturmaya başlaması canımı sıktı.
Tahminen yedi sekiz katlı bir binanın önüne arabayı park edince nedensiz bir şekilde huzursuzlandım, arabadan inip eve geçtiğimizde ise huzursuz halimin asıl nedenini anladım ne ile karşılaşacağımı bilmediğim içindi.
Ev ikinci kattaydı, daha kapıdan girdiğimiz anda yerdeki çoraplar dikkatimi çekti, küçük kutu gibi bir ev olması soğuk Ankara geceleri için avantajdı lakin asıl sorun salondaki hazır yemek çöplerinin bunmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❋ KALP ORTAĞIM ❋
TeenfikceHeyecanla başlayan yeni hayat. Yeni umutlar , yeni hayaller... Her istediğini yaptıran kontrol manyağı ve inatçı yer elmasının hikayesi. İyi ve kötünün yolu kesişiyor. Küçük bir anlaşma ile başlıyor herşey. "Kimse bilmeyecek bu anlaşmayı. En yakının...