Merhabalar iyi geceler nasılsınız bakalım?
Yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi benimle paylaşın çünkü benim için önemli:)
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, destek veren ve yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler.
Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥
«mavizyon»
«Aysem1905»
«Mercyforever3»
«slmcclk»
«Pelemir-clk»
«rosalinda-23»
«DamlaComba»
«SmyrSslnty_34»
«sonsuzakadar2412» okurlarıma ithaf edilmiştir:)
Medya: Esin & Egemen
***Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım Benim***
Gözlerimi açtığımda çoktan öğlen olmuştu ve ben derse geç kalmış durumda olduğum için hiç sıkıntıya girmedim.
Eh ne yapalım biraz devamsızlıktan yiyelim, zaten dönemin bitmesine şunun şurasında ne kadar zaman kaldı ki?
Alt kattaki odada kaldığım için kendimi garip hissetsem de intikam için her şeyi göze aldım. Bakalım bugün alışverişte neler yapacağız?
Çok eğleneceğim çok...
Odadan çıkıp giriş kata geldiğimde evin her zerresinin temizlendiğini görmek içimi rahatlattı, eh bir de buraları temizleme derdine düşmeyeceğim.
“Egemen?” diye seslendim ama cevap veren olmadı.
Odaları gezip Egemen’i aradım ama nerede olduğunu da bulamadım, telefonumun da nerede olduğuna dair en ufak bir fikrim bile yok.
Mutfağa girdiğimde mükellef bir kahvaltı ile karşılaşmak keyfimi yerine getirdi. Hazır kahvaltıya oturmak kadar güzel bir şey olamaz her halde.
Elimi yüzümü yıkayıp güzelce kahvaltımı ettim ve üzerimi değiştirip salona geçtim.
Egemen’e büyük bir sürpriz yapmaya karar verdim, öncelikle Egemen dün gece istediğim şeyleri yapacak mı ondan emin olmam gerekiyor.
Bakalım istediğim tipte kıyafetler alınacak mı? Diye düşünürken kapı çaldı, birazda merakla kapıyı açtım.
Egemen yüzü beş karış asık bir halde bana bakarken elleri kolları poşetlere dolu bir şekilde içeri girip doğruca odasına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❋ KALP ORTAĞIM ❋
Подростковая литератураHeyecanla başlayan yeni hayat. Yeni umutlar , yeni hayaller... Her istediğini yaptıran kontrol manyağı ve inatçı yer elmasının hikayesi. İyi ve kötünün yolu kesişiyor. Küçük bir anlaşma ile başlıyor herşey. "Kimse bilmeyecek bu anlaşmayı. En yakının...