❋ 8.BÖLÜM ❋

40.4K 1.9K 91
                                    

Oy ve yorumlarda görüşelim bir tanelerim.

***İyi Okumalar Dilerim Canlarım Benim***

Ben bu sahte görümcemle ne yapacağım.

Allah'ım ya sen bana sabır ver.

"Merhaba Ayşıl. Şey evet yani senin manyak abinin sevgilisiyim. Ama bunda şaşıracak bir şey yok ki. Abin gayet yakışıklı biri," dedim yalancı bir tebessümle.

"Allahım sana çok şükür ben abim bekar ölecek derken, sonunda birini buldu. Sen bilmezsin benim abim tek gecelik ilişki adamı. Sağda solda kızlarla gezer tozar. Ama sen onda büyük bir değişikliğe neden olacaksın bunu tüm hücrelerimde hissediyorum," dedi seviçle yerinde zıplayarak.

"Ayşıl canım otur biraz dinlen istersen. Bende öğlen yemeğine çıkacaktım. Özgür beyden izin alıp geleyim. Eğer istersen birlikte yemek yiyebiliriz," dedim tüm samimiyetimle. Ayşıl’la burada konuşup patronumun dikkatini çekmektense dışarda oturup konuşuruz daha iyi. Hem benim de kafam dağılmış olur.

"Ay gerçekten mi? Ben seni şimdiden çok sevdim. Abimi çekiştirmek çok eğlenceli olacak. İnan çok mutlu oldum bu teklifine," dedi kocaman gülümsemesiyle. Yavaş hareketlerle masanın önünde duran deri koltuklardan birine oturdu. Masanın üzerindeki tüm dosyaları toplayıp kucağıma aldım. Yavaş ve sakin adımlarla kapıya gelip dışarı çıktım. Yönetici katındaki çoğu kişi gitmişti. Muhtemelen öğle molası verdiler.

Özgür beyin kapısını yavaşça tıklatım. Ve beklemeye başladım.

"Gel" kesin ve gür sesi duyar duymaz içeri girdim.

Özgür bey masasının arkasındaki koltukta oturuyordu. Egemen masanın önündeki koltuğa kurulmuştu  Cenk'te tam Egemen'in karşısına oturmuş bir birlerine öfkeli bakışlar atıyorlardı.

Esila hanım da Özgür beyin yanında ayakta dikiliyordu. Sanki ağlamış gibi bir havası vardı.

"Özgür bey, bu dosyaların düzenlemesi bitti. Ne yapmamı istersiniz. Yani dosyalarla," dedim Egemen'e bakmamaya özen gösterirken.

"Çöpe at," dedi umursamaz bir halde.

"Anlamadım," dedim şaşkın bir şekilde.

"Bunda alamayacak ne var. Çöpe at. O dosyaların asılları mevcut. Sadece sen işle ilgili deneme yap diye kopyalarını önüne koydurdum. Şimdi onlarla işim yok. Çöpe at."

"Çöpe atmam da tabi ki bir sorun yok ama bu dosyalarda şirketle ilgili önemli bilgiler mevcut. Rakip firmaların bu dosyalara ulaşması hiçte zor olmaz. Sadece bu dosyaların imha edilip edilmeyeceğinden emin olmak istiyorum. Aksi taktirde bu holding kısa zamanda batar," dedim bilmiş ve kendimden emin bir şekilde. Konuşurken duruşum dikleşmişti.

"Bunu da nereden çıkardın. Kimse sadece bir kaç iş için çöp karıştırmaz. Helek i bu iş yerinin tüm çöpleri büyük ve ortak kutularına atılıyor. Bu imkânsız. Boşuna endişelenme," dedi rahat ve bilmiş bir tavırla.

"Dosyaları inceleme fırsatım da oldu. Geçen ay ki işi kaybetmişsiniz. Bu da şirketi büyük zarara sokmuş. Demem o ki bu dosyaları sadece yönetici katındakiler görebiliyor. Eminim bu katta çalışanlar son derece güvenilir insanlardır. Ben sizin şirketin rakibi olsam bu boşluktan yararlanırdım. İçeriye temizlik görevlisi adı altında bir ajan sokardım. Tabi temizlik görevlileri çöpleri de toplar. Dosyalara ulaşması içten bile değil. Benim anlamadığım. Büyük bir holdingde dosyalar nasıl imha edilmez. Bu çok saçma," dedim Özgür beye inat sırıtarak. Bu konuda haklıyım. Kimse bir şey söyleyemez.

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin