❋22.Bölüm❋

26K 1K 126
                                    


Ben geldimm:))

Nasılsınız?

Biraz atraksiyonlu bir bölüm oldu diye umuyorum gelecek bölüm başka bombalarla devam edeceğim inşallah':)

Desteklerinizi oy ve yorumlarınızı bekliyorum düşüncelerinizi benimle paylaşın:)

Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥

Bu bölüm;

«OniXAmetis»

«brvn248»

«hmyradrymrcan»

«azpendos»

«serpilzm» okurlarıma ithaf edilmiştir.

İthaf isteyenler yorumda belirtsinler.)

Medya Beste

***Keyifli Okumalar Dilerim Canlarım***

Önce uzattığım elime baktı sonra bana, sanki hiç konuşmamışım gibi önüne döndü bana tahammül edemiyormuş gibi davranması nasıl güzel ama asıl davranış bozukluğu olan benim salak kafam daha bir hafta önce dediklerimden sonra gelmiş birde bu kadar kısa zaman sonra yeniden başlamayı düşünüyorum.

Bunu yaparken ne düşünüyordum acaba, her şeyin istediğim gibi olmasını mı? Bir hafta önce ki Egemen'in ne farkı var ki yeniden tanışmak olanları yok saymak istedim ama bana müstahak.

Bizi sınıfa getirip terör estiren hocamız gittikten sonra bu dersin hocası dersini anlatmaya devam etti, Betonarme dersi ne kadar keyifli geçerse bu derste o kadar keyifliydi.

Hoca dersi bitirip sınıftan çıktı tabi ben hala Egemen’in yanında oturmaya devam ediyorum, beyimiz yanımdan kalkıp başka bir kızın yanına gitti birde bilmem kaç zamandır seviyordu beni haspam!

“Beste, senden özel bir ricada bulunabilir miyim?” dedi tek düze sesiyle.

“Tabi Egemen sorun nedir?” dedi gözlerim ikisinde tepkilerini izliyordum. Özel olarak ne rica edecek çok merak ettim doğrusu.

“Tez için çaylak değişimi yapabilir miyiz?” diye sordu, çaylak olarak söz ettiği kişi ben ve sınıf arkadaşımdı. Beyimiz verdiği sözü tutup beni kaile almadı ve başından def ediyor öyle mi? Karşısına geçip hani seviyordun seni pislik diye bağırmaya hakkım var mı, tabi ki de yok.

“Hocayla konuşalım hem cinsimle çalışmak benim için daha rahat olur,” dedi benden tarafa kısa bir bakış attı.

Buğra, “Hey sizi bölüyorum ama biz de buradayız defter değiştirmiyorsunuz bize de fikrimizi sorsanız nasıl güzel olur,” diye hayıflandı.

“Sen sus çaylak!” dedi emiri vaki tavrıyla.

Egemen ve bitmeyen emirleri madem benimle çalışmak istemiyor bunun benim için sakıncası yok keyfi bilir. Sadece ona haksızlık yaptığımı düşündüğüm için baştan başlayalım istemiştim belki birazda hoşlantı, tabi o kadar da olur neticede benim kalbimde taştan değil ki.

Egemen bakışlarını sınıf arkadaşına çevirdi, “Beste gel hoca ile konuşmaya gidelim, sonra tezimiz baltalanmasın,” dedi keyifsiz bir tavırla.

İkili sınıftan çıktığında Egemene delicesine sinir olduğumu hissettim, suratım beş karış bir şekilde kendi sınıfıma gelip çantamı aldım madem tüm gün eşleştiğim kişinin peşinden ayrılmamam gerekiyor bende bana söyleneni yaparım.

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin