❋38.Bölüm❋

25.6K 932 94
                                    


 

Merhabalar nasılsınız bakalım iyi akşamlar? Uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz:)

Desteklerinizi oy ve yorumlarınızı bekliyorum düşüncelerinizi benimle paylaşın çünkü benim için önemli ;)

Destekleriniz için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız...

Yorumlarda görüşmek dileğiyle ♥

{Instagram: elifdrl_}

«kitapdelisi21508»

«hmyradrymrcan»

«svncn5yrn»

«pembehayaller-»

«sanvomen»

«aloneangel150»

«ebrarfdn»

«sadozo» okurlarıma ithaf edilmiştir.

İthaf isteyenler yorumda belirtsinler;)

Medya: Yağız & Fulya

***Keyifli Okumalar Dilerim***

“Neyse bu tatsız konuyu rafa kaldıralım, yeni ortağınla tanışmaya kaç gibi gideriz? Kendilerini çok merak ediyorum.” “Valla çok zaman kaybettik, eve gideriz sen hazırlanırsın çıkarız.” “Daha saat üç, çok zamanım var, ben hazırlanırken de panik olmama neden olma.” “Emrin olur yer elması,” dedi içimi ısıtan gülümsemesiyle.

Bakalım yeni ortak kim? Ve orada nelerle karşılaşacağım?

Egemen'in dairesine geldiğimizde odasına çöreklendim ve hazırlanmaya başladım, kime gideceğimizi ve nasıl bir ortamla karşılaşacağımız bilmediğim için hem duruma uygun hem de yaşıma uygun siyah elbisemi giyip, iflah olmaz saçlarımı şekillendirdim. Makyaj yapmak benim için işkence bile olsa Egemen'in yanında sönük kalmamak için güzelce hazırlandım.

Egemen genel tarzına inat, takım elbise giydi seçtiğim kıyafet konusunda kendimi tebrik ettim. Sırf sevgilimin boyuna biraz daha yakın olmak için giydiğim topuklu ayakkabılar şimdiden canımı yakıyordu ama acısız güzellik olmaz değil mi?

“Tamam hazırım çıkabiliriz,” dedim derin bir nefes koy verirken. “Valla güzelim, saat altı oldu Allah’tan hazırlanmak için çok vaktin vardı olmasa ne yapardık?” “Söylenme kontrol manyağı sevgilim, bir an önce çıkarsak çok kolay yetişiriz.” Ne kadar beklediği için kızsa da çok tepki vermedi ve evden çıktık.

Egemen'le konuştuğumuz şeyler öylesine aklımı kurcalıyor ki düşünmekten ancak hazırlandım. Özgür Akın neden peşime adam taktığına anlam veremiyorum, üstelik bir de bir dönem özel asistanlığını yaptım.

“Sevgilim, bir şey merak ediyorum, ne düşünürsen düşüneyim anlam veremiyorum, Özgür Akın'ın benimle ne işi olabilir ki? Onunla çok samimi sayılmayız, konu Beste desen onu hayatımdan çıkaralı bir ay oldu. Seninle ilgili öğrenmek istedikleri için zaten peşine adam takmış bu konuyu bana sormaz bile. İyi niyetli düşünmek istedim ama acaba sapık falan olabilir mi?”

Egemen’in sinirli ve huysuz yüz ifadesinden onunda bir şey anlamadığını anlamak zor olmadı. “Senin Ankara’ya geldiğini söylediğimden bu yana fazlasıyla ilgili davranıyordu, ilk başlarda sırf ben seni seviyorum diye yardım ettiğini düşündüm. Netice de o hepimizin ağabeyi sayılıyordu, ağabeyler her zaman kardeşlerine yardım eder, düşüncesindeyim fakat babama attığı kazık yenilir yutulur cinsten değil. Aklında başka planlar var ama anlam veremiyorum, bakalım altından ne çıkacak?”

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin