❋17.Bölüm❋

30.2K 1.1K 107
                                    

Ben geldimm:))

Uzun bir bölümle karşınızdayım.

Şimdiden hepinizin Kurban bayramı en içten dileklerimle kutluyorum iyi bayramlar:)

Desteklerinizi eksik etmeyin oy ve yorumlarınızı bekliyorum düşüncelerinizi benimle paylaşın:)

Destek olan herkese çok teşekkür ederim.

İthaf isteyenler yoruma yazabilirler.

Medya Sedef ve Cenk

***Keyifli Okumalar Dilerim Biriciklerim***

Derince bir nefes alıp Egemene baktım gerçekten ne istediğini anlamaya çalıştım, “Yaralarına baktılar ya daha nasıl iyileştirmemi istiyorsun?” dedim şaşkın bakışlarla.

“Ruhum yaralı benim hele yarın Özgür ağabeyimden sonra kim bilir neler olur,” dedi gözlerini gözlerimden ayırmadan ciddiyetle bakarken.

Bir kere yapacağım dediğim için durup olmaz da diyemedim açıkçası yüzüne far tutulmuş tavşan gibi kalakaldım bir süre. Özgür bey neden zarar versin ki sadece biraz akıllanmaları için uğraşır diye tahmin ediyorum.

Egemen, “Taksi geldi hadi evde konuşuruz,” dediğinde sesimi çıkarmadan taksiye bindim o da hemen yanıma gelip oturdu. Şu şehre geleli ne kadar oldu ama düşününce yaşamadığım pek bir şey kalmadı.

Yol boyunca konuşmadan ilerledik, evinin önüne geldiğimizde Egemen hiç  beklemeden parayı ödedi, binaya girip asansöre geçtiğimizde de hiç konuşmamıştık.

“Egemen sen içeri geç ben üzerimi değiştirip geleceğim,” der demez odamda aldım soluğu. Üzerime şortlu pijama takımımı giydikten sonra  Egemen’in yanına geçtim.

İçeri girdiğimde üzerimdeki kedi desenli pijamaya bakıp kısa bir bıyık altından gülüş atsa da görmezden geldim.

“Evet kontrol manyağı seni nasıl iyileştirebilirim,” dedim ilgimi tamamen ona verirken. Onun çaprazındaki tekli koltuğa oturmuş bekliyordum.

“Yanıma gel,” diyerek eliyle yan tarafını gösterdi, bir an tereddüt etsem de yine gidip gösterdiği yere oturdum.

Öpmeye falan kalkmaz değil mi onun adı Egemen ne yapacağından hiç emin olamıyorum ya neyse bakalım.

“Koltuğun diğer ucuna doğru otur bu kadar yakınıma gelmene gerek yok,” deyip çarpık bir gülüş attı.

Oflayarak dediği yere geçtim, “Evet Egemen daha daha sonra ne yapıyorum?”

Kısa bir bakış atıp dizlerime yattı o anın şokuyla bir an ne yapacağımı bilemedim, “Egemen ne yapıyorsun?” dedim telaşla.

“Dizlerinde uyumak istiyorum son zamanlarda keyifle uyuyamaz oldum belki bu bana yardımcı olur, lütfen,” dedi iyice yattığı yere kurulurken.

❋ KALP ORTAĞIM ❋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin