T R E I

908 126 14
                                    




Yoongi a dat dezaprobator din cap în timp ce verifica exercițiile de gramatica pe care i le-a dat colegului sau prostuț, acele exerciții fiind niște cuvinte dictate de el.

"Greșit.. Greșit.. Greșit.."

Yoongi l-a lovit repede peste ceafă pe Jimin, făcându-l pe acesta să chelălăie.

"Omule, dansul tău ar face bine să-ți compenseze scrisul." Yoongi a mototolit foia și s-a gândit pentru o secundă, uitându-se prin clasă.

"Dacă te voi ajuta, trebuie să ne facem un program și să avem un loc pentru învățat." Jimin l-a privit, surprins de cât de responsabil și organizat părea.

"Păi... merg să mă antrenez după școală, poate putem învăța acolo?" Jimin continua să se joace cu degetele sub bancă și să-și muște interiorul buzei de jos, un obicei prost pe care îl avea.

"Nu vor fi oameni acolo, adică, dansând, exersând sau ceva?" Yoongi nu înțelegea cum învățatul într-o cameră plină de dansatori ar fi mai ușor.

"Oh, sunt singurul care dansează acolo.. Unul dintre prietenii mei mă lasă să folosesc o cameră goală, la o anumită oră.." Yoongi s-a uitat la el, uimit de faptul că puștiul avea prieteni.

De când Yoongi merge la școală cu Jimin, este evident că a observat cât de retras era băiatul. Yoongi știa că el exista, dar era aproape pozitiv că Jimin nu știa de existența lui.

"Oh, un iubit sau ceva de genul?" A pufnit Yoongi la propria lui întrebare și s-a uitat la cărțile de pe bancă, evitând contactul vizual.

Jimin s-a uitat confuz la el, scuturând din cap, "Nu, eu și Hoseok suntem doar prieteni. El este deja într-o relație.."

Yoongi și-a ridicat privirea spre Jimin, puțin ușurat, dar nu știa de ce. Probabil pentru că nu trebuia să se îngrijoreze că cineva ar putea să-l acuze că se dă la Jimin.. Da, de asta era ușurat.

"Presupun că putem merge acolo și să studiem, pe prietenul tău, sau orice ar fie el, nu-l va deranja că voi fi acolo?" Yoongi a privit cum profesorul intra în clasă, semnalând că ora de granatică începuse.

"Nu, nu-l va deranja. Nu e ca și cum am face ceva rău.." Fața lui Jimin s-a înroșit și a regretat cuvintele care tocmai i-au ieșit pe gură. Nu intenționa să sune așa.

"Păi, speram să putem picta pereții cu graffiti, știi."

Jimin s-a uitat la Yoongi, tot ce putea vedea era un zâmbet larg lipit pe fața celuilalt. Priveliștea l-a făcut pe Jimin să se îmbujoreze ușor și și-a întors capul.

Yoongi a observat și a chicotit puțin înainte de a lua o altă foaie, "Okay, mă voi gândi la niște cuvinte pe care să le exersăm azi."

Jimin îl privea cum scria o mulțime de cuvinte, un gând trecându-i prin minte.

"Hei.. Yoongi?"

Acesta a scos un mic "ce" înainte de a-și muta ochii de pe foaie pentru a-i întâlni pe ai lui Jimin.

"De ce îți pasă atât de mult de gramatică?" Yoongi doar s-a uitat la el pentru câteva secunde, gândindu-se la un răspuns coerent pe care să i-l dea.

"Pentru că fac rap."

Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now