Ș A S E

778 109 31
                                    




"C-Ce?"

Yoongi s-a uitat la Jimin cu neîncredere. Jimin a zâmbit la băiatul bâlbâit care stătea pe jos și s-a dus să pornească din nou sistemul stereo, cum era sa danseze fără niște muzică?

"Haide, Yoongi." Jimin a început să-și unduiască perfect corpul în fața oglinzii imense pentru a se încălzi puțin.

Când Yoongi a oftat și s-a ridicat ușor, a observat mișcările corpului celuilalt băiat și și-a pierdut imediat echilibrul, făcându-l să cadă pe jos, cu capul înainte.

Jimin l-a văzut căzând în oglindă și s-a întors repede, mergând spre neputinciosul Yoongi.

"Hei, ești bine?" Jimin l-a împuns ușor cu vârful piciorului.

Yoongi s-a rostogolit pe spate, iar la întâlnirea ochiilor lui Jimin, s-a încruntat, "Copil prost."

"Cum de sunt eu cel prost!? Tu ești cel care a căzut cu fața pe podea!" Jimin și-a încrucișat brațele.

"În fine." Yoongi a încercat să se ridice, înainte ca Jimin să-l împingă înapoi pe jos și să se așeze pe pieptul lui, îndreptat cu fața spre el.

Inima lui Yoongi i s-a ridicat în gât, fiindcă picioarele lui Jimin erau despărțite fix în fața lui, și-a mutat rapid privirea, înainte de a se uita din nou la el.

"Ce tot faci?" Yoongi s-a zbătut sub el, dar era nefolositor, era prins.

"Cere-mi scuze." Gura lui Yoongi era cască, dar mai apoi s-a transformat într-un rânjet și și-a lăsat capul jos pe podeaua rece, păstrând contactul vizual cu Jimin.

"Nah, aș putea sta așa toată ziua." Jimin a pufnit, înainte de a-l apuca pe Yoongi de bluză, aplecându-se pentru a-și aduce fața la același nivel cu a lui.

"Dar acum?" Yoongi îi putea simți respirația caldă peste fața lui. A trebuit să-și întoarcă capul într-o parte pentru a-și preveni mintea din a se gândi la ceva ce l-ar putea face de râs în acel moment.

"Îți miroase gura."

Jimin s-a ridicat repede și s-a dat jos de pe el, fugind spre geanta lui pentru a lua un mentosan.

"Tăiețeii tăi stupizi mi-au făcut gura să miroasă, tu, nesimțitule!" Yoongi s-a ridicat și l-a privit pe băiatul mai tânăr, simțind cum îi bătea inima în piept. Nu credea niciodată că ziua lui va decurge așa, dar îl făcea să zâmbească puțin.

"Ridică-te, vom dansa până te vor durea picioarele." Yoongi se uita cum Jimin își sugea bomboana, în timp ce se ridica de pe podea pentru a sta față în față cu un băiat bosumflat.

"Da, tati." A râs Yoongi, până i-a văzut fața roșie a lui Jimin.

"Ce s-a întâmplat, mirosel?" Yoongi l-a împuns cu degetul în frunte, până când Jimin i-a plesnit mâna la o parte.

"Hai să dansăm o dată.." Jimin l-a apucat de mână, lucru care i-a făcut pe amândoi să roșească, fără să-și dea seama de efectele pe care le au unul față de celălalt.

Jimin i-a arătat toate pozițiile și mișcările din picioare pe care trebuia să le facă, dar oricât de mult le repetau, Yoongi tot se împiedica sau uita un pas.

"Yah, cum de ești atât de bun la gramatică, dar atât de prost la dans?" A rânjit Jimin, privindu-l pe obositul și transpiratul Yoongi gâfâind.

"Taci, te voi strânge de gât." Yoongi și-a șters fruntea, înainte de a încerca din nou pașii, în timp ce Jimin îl privea.

Yoongi s-a preparat mental pentru pasul pe care îl greșea, imediat ce i-a ieșit pentru prima dată a zâmbit larg. Când a vrut să se întoarcă la Jimin, s-a împiedicat de piciorul lui și s-a năpustit peste el, făcându-i pe amândoi să cadă pe jos.

Yoongi era poziționat între picioarele lui Jimin, iar fețele lor erau periculos de aproape.

Brusc ușa s-a deschis larg.

"JIMINIE~~"

Ambii băieți și-au întors capetele în direcția ușii pentru a vedea pe cineva stând cu o față inexpresivă în dreptul ei.

"Jimin, dacă voiai niște timp, să fi singur cu un băiat, îmi puteai spune."

Jimin l-a împins repede pe Yoongi într-o parte și s-a ridicat, "Suntem doar prieteni, Hoseok, încercam să-l învăț să danseze."

Yoongi și-a frecat capul în timp ce se ridica de jos și putea în sfârșit să-l vadă cum trebuie pe băiatul înalt.

"Oh, tu ar trebui să fi J-Hoe."


**OAMENI, A APĂRUT ÎN TIMP CE EU TRADUCEAM! CE ESTE VIAȚA ASTA? :') Nu știu dacă să fiu fericită, entuziasmată sau extaziată.. Cred ca voi toate în același timp.

Doar mie mi se pare trist că Jimin o place pe fata lui Hobi? Iar tipa e de o vârstă cu mine.. wow.. Asta este pedofilie, băieți. Glumesc. E foarte bună. Ok, gata, mă opresc.

Partea cu Tae e atât de dulce..
Toată chestia asta îmi dă un vibe de anime sau film din acela foarte trist, care te face să plângi o săptămână.

p.s. Picioarele lui Yoongi sunt foarte frumoase.

~Duminica, 13 mai — Editat

Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now