E X T R A (S M U T)

1.2K 107 19
                                    



Yoongi a zâmbit la Jimin care era așezat pe cealaltă parte a canapelei, făcându-și tema la gramatică.

"Vrei să te ajut, Jiminie?"

Jimin a oftat și și-a lăsat temele jos, uitându-se la Yoongi, "Nu, pot s-o fac singur."

Yoongi a zâmbit la el înainte de a se ridica și a-și târî picioarele spre locul unde stătea Jimin. Ajungând la el, îi plasează un mic sărut pe buze.

"Ești sigur, Minnie?" Jimin a chicotit, înainte de a-l împinge pe Yoongi mai departe.

"Min Yoongi, nu ai versuri de compus?" Yoongi s-a bosumflat și s-a uitat la foaia albă din fața lui.

A trecut un an, câteva certuri pe ici-colo și o grămadă sex compensator, așa am ajuns aici, momentul în care ei nu puteau fi mai fericiți de atât. Nu mai spunem că scrisul lui Jimin s-a îmbunătățit foarte mult de când l-a întâlnit pe Yoongi.

Yoongi a tras cu ochiul la chinuitul Jimin, părul ciufulit, iar hainele de pe el cu două mărimi mai mari. Yoongi nu putea decât sa iubească cât de perfect arata băiatul tot timpul.

"Jiminie, m-am plictisit." Jimin s-a uitat urât la el, iar tot ce a putut Yoongi să facă a fost să rânjească.

"Nu-mi pasă, Yoongi, lasă-mă să-mi fac temele, te rog." Yoongi a pufnit și s-a ridicat de pe canapea, punându-se în fața celuilalt.

"Yoongi, ce faci-"

"Spune pe litere 'fă'." Jimin s-a holbat la el pentru un moment, înainte de a se da bătut.

"F-ă", Yoongi și-a dat bluza jos, făcându-l pe Jimin să se înroșească instantaneu.

"Spune 'sex'." Jimin știa exact unde voia sa ajungă Yoongi și s-a supus.

"S-e-x", Yoongi și-a desfăcut pantalonii, Jimin înghițind rapid în sec.

"Spune 'cu'." Jimin și-a lins buzele, știa ce va urma și nu se putea abține din a se simți puțin extaziat.

"C-u." Yoongi a zâmbit la el înainte de a-și lăsa în jos pantalonii până la glezne, aruncându-i apoi într-o parte.

"Zi 'mine'." Jimin s-a ridicat de pe canapea și a făcut un pas spre Yoongi, șoptindu-i la ureche.

"M-i-n-e."

Yoongi l-a împins ușor pe Jimin jos, stând întins în timp ce băiatul aproape dezbrăcat se urca peste el.

"Primești 100 de puncte." Jimin a chicotit și s-a ridicat puțin pentru a-l săruta pe Yoongi cât de pasional putea el.

Yoongi a început să îi ridice încet bluza, trecându-i-o la sfârșit peste cap. Jimin l-a mușcat ușor de buză, făcându-l pe celalalt sa scoată un mic mârâit.

Jimin s-a chinuit cu nasturele pantalonilor, deschizându-l într-un final și trăgându-i cât de jos putea, Yoongi scoțându-i de tot de pe el.

Acesta s-a aplecat din nou pentru a-l săruta pe baiat, de data aceasta limba sa alunecând în gura celuilalt, luptând pentru dominanță, nu era deloc surprinzător că Yoongi a câștigat.

Jimin și-a ridicat șoldurile, frecându-și împreună părțile din față, simțind fiecare membrul întărit al celuilalt. Amândoi erau vraiște, gemetele lor și sunetele făcute când dinții li se ciocneau umpleau acum încăperea. Sărutul devenind mult mai aprig.

Yoongi s-a ridicat și l-a întors pe Jimin, având în vedere pe deplin fundul frumos și plin al iubitului sau.

"Nu te mai holba~", a scâncit Jimin, zvârcolindu-se sub Yoongi, dar acesta îl ținea strâns.

Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now