O P T

783 106 21
                                    




"I don't give a shit, I don't give a fuck"

Jimin și-a luat urechea după primele cuvinte, confuz de cât de agresiv și aspru suna vocea. Continuând curios, și-a lipit la loc urechea de ușa metalică.

"Așa cum am spus de o mie de ori înainte, nu vă deranjați pentru mine"

Jimin a ascultat cu atenție pentru a auzi o altă voce în vestiar înainte de a realiza ce se petrecea, pe cealaltă parte a ușii cineva cânta rap.

"Pot gusta un pic eșecul și nereușita și îmi voi lăsa capul jos. Suntem încă tineri și imaturi, nu încerca să te îngrijorezi."

Jimin și-a strâns mâna în jurul bretelei ghiozdanului său, simțind câteva din emoțiile pe care le rostea acea persoană. Jimin putea simți agresiunea și era mai mult decât intrigat.

"Mușchiul crește sigur doar pe pietrele care nu se rostogolesc. Dacă nu te poți întoarce, mergi drept prin greșelile tale și uită-le pe ale altora."

Jimin a continuat să asculte acele câteva secunde de tăcere, înainte ca rapperul să țipe mai aspru de data asta, mai multă durere și emoție venind din vocea sa.

"Never mind! Nu e ușor, dar scrie-ți asta pe propriul tău piept, dacă ai impresia că vei cădea, atunci accelerează mai mult, idiotule. Haide!"

Jimin și-a înghițit saliva înainte de a auzi clopoțelul tardiv sunând, rupându-l din curiozitatea pe care o avea legată de acel rapper. Simțea că a mai auzit acea voce înainte, dar era prea dură și aspră ca să-și poată da seama unde.


Jimin a deschis ușa casei, observând instantaneu adolescentul cu dinți de iepure care stătea pe canapeaua lui.

"Hei Jimi-"

Jimin și-a aruncat alene ghiozdanul pe canapea, lovindu-l pe băiat în față.

"Care-i problema ta?!" Jimin a mers în josul holului, ignorându-și prietenul și deschizând repede ușa dormitorului său pentru a cădea lat pe podea.

"Hei, omule, arăți ca un pește mort." Tânărul a mers spre Jimin înainte de a-și scoate șoseta și a arunca-o în fața lui, făcându-l să se ridice imediat de pe jos și să-l gâdile până au ajuns pe pat.

"Mănânc-o tu, iepure dezgustător!" Jimin i-a îndesat șoseta în gură, făcându-l pe băiat să se înece și să-l împingă, rostogolindu-se amândoi și căzând pe podea.

"Știai că te urăsc, Jimin?" Cel mai tânăr a zâmbit în timp ce stăteau întinși pe jos.

"Iar tu știai că sentimentul este reciproc, Jungkook?" Acesta a zâmbit și mai larg, contaminându-l și pe Jimin.

"Deci ce ai pățit?" Jungkook s-a ridicat și s-a rezemat cu spatele de perete, privindu-l pe Jimin oftând tare.

"Prostul de Yoongi."

"Ah, ce ți-a făcut daddy azi?" L-a tachinat Jungkook, până când Jimin i-a dat un pumn în picior.

"El nu este 'daddy'! Doar a fost un nesimțit ca de obicei." A expirat Jimin și s-a ridicat, rezemându-se de pat pentru a-l putea vedea pe prietenul său.

"Mie mi se pare că ești frustrat pentru că el nu vrea să ți-o bage în fund." Jimin a luat una dintre perne, aruncând cu ea spre fața lui Jungkook.

"Termină cu glumele!"

Jungkook a luat perna și a ținut-o în brațe, gândindu-se la ce să-i spună prietenului său.

"Ai încercat să vorbești cu el despre asta?" Jimin a dat din cap în semn că nu.

"Ei bine, ăsta ar putea fi un început." Jimin și-a luat cealaltă pernă, lovindu-și capul cu ea.

"Doar am țipat la el, nu am încercat să vorbesc calm." Jimin i-a aruncat o privire lui Jungkook, înainte ca acesta să pună o altă întrebare.

"Cum merge cu gramatica ta?" Jimin și-a așezat fața pe podea.

"Sunt praf la scris și nici măcar cu exemplele de la el nu pot învăța un singur lucru!" Jungkook s-a încordat la geamătul lung și stresat care a ieșit din gura lui Jimin.

"Omule, poate te pot ajuta să studiezi la bibliotecă sau ceva?" Jimin s-a ridicat repede capul și a sărit să își îmbrățișeze amicul.

"Te rog, Jungkook! Nu vreau ca el să mă creadă un prost!" Jungkook l-a mângâiat un pic pe spate, înainte de a-l dezlipi de el.

"Doar ține-ți acțiunile de gay pentru tine." Jimin l-a lovit jucăuș în braț.

"Nu ești tipul meu oricum, nu te mai flata." Jimin și-a scos limba la el.

"Oh da, am uitat că tu ești în tipul 'daddy'."


**În capitolul șase, când Jimin a luat un mentosan, am găsit o poză. Dar cum eu am o memorie scurtă, am uitat s-o pun. Am râs mult prea tare când am dat de ea. Nu mă judecați.

 Nu mă judecați

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now