N O U Ă

668 111 11
                                    


Yoongi a intrat în școală, făcându-și aceeași rutină ca în fiecare zi. Și-a pus lucrurile în dulăpior și s-a îndreptat spre bibliotecă, hotărând să stea acolo până suna clopoțelul pentru începerea orelor.

A pășit înăuntru și s-a așezat la una dintre mese, era pe cale să-și pună căștile când a auzit un chicotit familiar.

Yoongi s-a întors pentru a vedea de unde venea sunetul, când a realizat că se auzea de după raftul de cărți, s-a ridicat de la masă și a tras cu ochiul printre cărți.

"Bună treabă, Jimin." Băiatul necunoscut, care stătea lângă Jimin, l-a bătut ușor pe spate, făcându-l pe acesta să zâmbească larg.

"Devii un pic mai bun la gramatică." Yoongi a împietrit când a realizat ce se întâmpla, altcineva îl ajuta pe Jimin să învețe.

Yoongi i-a privit cum își zâmbeau reciproc și vorbeau, și-a mușcat buza și s-a îndepărtat. El știa că nu ar fi trebuit să îl enerveze apropierea dintre cei doi, nu avea niciun motiv să se enerveze. Dar Jimin trebuia să primească ajutor de la el, nu de la alt băiat pe care el nici măcar nu-l cunoștea.. nu că asta ar fi contat, desigur.

A părăsit biblioteca și s-a dus în vestiarul băieților, nu era nimeni pe acolo înafară de el.

Yoongi și-a aruncat ghiozdanul pe jos și și-a trecut cu frustrare mâna prin păr, "nu mai fi atât de gay, ce e în neregulă cu tine."

A cotrobăit prin ghiozdan până și-a găsit caietul cu versuri și a început să scrie furios toate emoțiile pe care le avea în acel moment.

Primul clopoțel a sunat, iar Yoongi s-a grăbit să iasă din vestiar pentru a merge în clasă, din păcate era ora de  gramatică.

"Hei, Yoongi." Jimin i-a zâmbit larg, dar tot ce a făcut el, în răspuns, a fost să dea din cap în semn de confirmare și să se așeze la locul lui.

Jimin s-a uitat în jos la bancă, el credea că Yoongi era supărat pentru că a țipat la el, așa că s-a gândit că era cel mai bine să-și ceară scuze. 

"Yoongi, îmi pare rău că am țipat la tine ieri." Acesta s-a uitat la Jimin, făcând acum contact vizual cu baiatul.

"Este în regulă." Yoongi era încă indispus, dar trebuia să ascundă asta. Trebuia să se comporte ca de obicei.

"Deci, vrei să-mi testezi cuvintele?" Jimin i-a dat înapoi foaia de pe care trebuia să învețe. "Cred ca sunt gata acum."

Yoongi s-a uitat în jos la hârtia lui și a oftat, "Bine, ia-ți altă foaie și scrie cuvintele pe care ți le spun."

Câteva minute mai târziu, ultimul cuvânt a fost spus și, înainte ca Jimin să poată reacționa, Yoongi i-a luat foia de pe bancă.

Yoongi a citit tot ce scria, iar fiecare cuvânt corect îl exaspera și ma tare pentru că singurul lucru la care se putea gândi era acel tip care era la biblioteca, ajutându-l pe Jimin în locul lui.

"Ai șaptesprezece corecte." Jimin a zâmbit foarte larg și a făcut un dans de fericire în bancă.

"Ei bine, când voi primi cuvinte noi?" Yoongi s-a uitat la el, iritat complet în acel moment.

"Oricând voi spune eu. Am și eu chestii de făcut, știi." Jimin și-a pierdut zâmbetul și s-a trântit la loc pe scaun.

Jimin nu știa de ce Yoongi era așa, el credea că va fi mai drăguț cu el dacă va scrie corect. Amândoi au decis să nu mai vorbească pentru restul orelor.

_

Jimin a intrat val-vârtej în sala studioului, cu un Hoseok îngrijorat venind după el.

"Jimin, ce-ai pățit?" Hoseok doar stătea acolo, privindu-l pe Jimin cum se plimba de colo-colo prin încăpere.

"Trebuie să trec peste Yoongi! Nu știu cum!" Hoseok a râs puțin, atrăgându-i atenția lui Jimin.

"Ce e așa amuzant?" Hoseok a rânjit în timp ce a pornit muzica la volum mic și dansând spre Jimin.

"Doar dansează până scapi de acea frustrare pentru că ai un drum lung înaintea ta." Jimin doar l-a privit în timp ce ieșea pe ușă, lăsându-l singur cu muzica.

Jimin și-a trecut o mână prin păr și a dat volumul mai tare, începând să danseze. Și-a închis ochii și a lăsat toată muzica să treacă prin el, eliberându-și toată energia.

Câteva ore mai târziu, Jimin era doar un corp fierbinte și transpirată. Își ștergea fața în timp ce ieșea din cameră, când s-a întors pentru a o închide, a văzut o foaie cu niște bilete în ea.

Du-te cu prietenul tău iepure la un concert, ca să-ți poți lua gândul de la toți hormonii de fetiță prin care treci acum.
~j-hope

Jimin a zâmbit ușor și a luat biletele pentru a se uita la ele.

"Suga?"


Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now