Ș A P T E

766 113 20
                                    

"Ei bine, n-ar fi trebuit să-l numești 'hoe' ieri."

Yoongi și-a frecat obrazul pe care Hoseok l-a plesnit cu o zi înainte.

"Nu a dat tare, doar m-a surprins. Dar s-a oferit să-mi cumpere de mâncare, deci n-a mai contat." A zâmbit Yoongi în timp ce și-a întins brațele, ducându-le apoi după cap, "Cine poate refuza mâncarea."

Jimin a ridicat din umeri și s-a întors la treaba lui. Yoongi îl privea cum scria și cum își presa pixul de buză în timp ce se gândea. El nu ar recunoaște niciodată, dar îi plăcea cât de pline și roz erau buzele lui Jimin.

"La ce te holbezi? Am ceva între dinți?" Yoongi s-a uitat în ochii lui Jimin, care îl priveau înapoi.

"Uh, da." Yoongi și-a dat o palmă în gândul său, în timp ce Jimin și-a scos repede telefonul pentru a se uita la dinții lui.

"Probabil s-a dus." Jimin și-a lăsat telefonul pe bancă și a continuat să lucreze, până când ecranul s-a aprins. Yoongi nu s-a putut abține din a trage cu ochiul.

Pescăruș:

Deci, vrei să ieșim după școală și să continuăm ce voiam să facem ziua trecută~ Înainte să fim întrerupți? (;

Yoongi și-a încruntat sprâncenele și a regretat că a vorbit mai mult decât trebuia. Poate că Jimin avea un iubit. Nu e ca și cum Yoongi l-ar fi plăcut oricum, doar nu e gay, nu? Yoongi a oftat și s-a contrazis cu el însuși pe tema că îi plăceau fetele și nimic altceva.

"Ce s-a întâmplat cu tine?" Yoongi a întâlnit privirea lui Jimin, ridicând din umeri și fluturându-și mâna pentru a anula grija băiatului.

"Sunt bine, fă-ți griji pentru tine." Yoongi l-a văzut pe Jimin încruntându-se și mutându-și apoi privirea în jos.

Cu colțul ochiului, Yoongi se uita la Jimin. Se simțea puțin prost, dar nu se putea abține. S-a uitat la coapsele lui Jimin mai întâi, apoi la cum posteriorul său bombat era presat de scaun.

Yoongi și-a trântit fruntea de bancă, făcându-l pe Jimin să tresară și să se uite la el.

"Aish, sunt atât de gay." Yoongi și-a rotit capul pe bancă, încercând să scape de adevăr.

"Ce?" Yoongi și-a întors capul pe o parte pentru a se uita la Jimin, care era confuz.

"Ești o pacoste, pleacă." Jimin s-a bosumflat înainte de a rupe o foaie din caietul său și mototolind-o, aruncând-o apoi în fața lui Yoongi, nimerindu-și ținta de data asta.

"De ce ești așa rău cu mine, Min Yoongi!" Jimin era furios, nu știa ce a făcut ca să merite comportamentul ăsta din partea lui, tot ce a făcut a fost să se poarte frumos.

Yoongi a oftat și s-a ridicat de pe scaun, "N-ai înțelege oricum."

Jimin l-a privit cum își strângea lucrurile și s-a scuzat când a ieșit din clasă. El a luat repede un creion și o nouă foaie pe care a desena un omuleț făcut din bețe, numindu-l 'Yoongi'.

"Prostul de Yoongi!" A țipat el în șoaptă și a băgat creionul prin foaie, pretinzând că-l înjunghie pe adevăratul băiat.

Jimin s-a uitat la foaie pentru o secundă înainte de a face-o ghem, odihnindu-și apoi capul în palme.

"De ce trebuie să-mi placă de cel mai mare nesimțit din școală." Jimin și-a frecat tâmplele, după și-a așezat ușor capul pe bancă pentru a se gândi.

S-a întâmplat în urmă cu câțiva ani, Jimin își amintea că a intrat în bibliotecă pentru a recupera orele pierdute. Când se uita la cărți, a auzit două voci certându-se pe partea cealaltă a raftului. Jimin a scos o carte pentru a putea vedea ce se întâmpla. Își amintea că l-a văzut pe Yoongi certându-se cu un alt tip pentru ceva, el a presupus că era o fată. Când celălalt băiat și-a aruncat mâinile în aer, dându-se bătut, a mers și a dat colțul, dând ochii cu Jimin. Singurul lucru pe care a reușit să i-l spună lui Jimin, a fost 'tu la ce te uiți, urâtule?', iar următorul lucru pe care îl știa era că pumnul lui Yoongi s-a ciocnit de maxilarul tipului. Yoongi a fost târât de acolo, iar de atunci Jimin a avut un fel de interes în băiatul mai mare.

"N-am crezut niciodată că acel Yoongi va fi atât de crud acum." Jimin și-a îndesat lucrurile în ghiozdan și a plecat când a sunat clopoțelul.

Se uita în jos, la podea coridorului, hotărându-se să facă o scurtătură prin sala de sport, până când a auzit ceva ce părea a fi țipete agresive venind din interiorul vestiarului destinat băieților.

Curiozitatea, luând tot ce era mai bun din Jimin, l-a făcut să meargă spre ușa de metal și să-și lipească urechea de ea, sperând să audă mai bine.

**Ok. Când Suga a spus partea aia cu "ești o pacoste, pleacă", mi-am amintit de asta.

 Când Suga a spus partea aia cu "ești o pacoste, pleacă", mi-am amintit de asta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now