P A T R U

785 123 21
                                    




Yoongi s-a încruntat la bucata de hârtie din mâna lui. Jimin i-a facut un desen de tot căcatul. O harta dezordonata, plină de linii strâmbe care ar trebui sa servească ca niște direcții spre studioul de dans.

"Copilul ăsta nu poate nici să deseneze.." Yoongi s-a uitat prin jurul curții școlii și din nou la hârtie.

"Deci... O iau la stânga..?"

Yoongi a studiat mai mult harta până s-a enervat și a mototolit-o, băgând-o apoi în buzunar.

"Copil prost." A început să meargă pe drumul pe care i l-a indicat hârtia și a sperat să ajungă în locul potrivit.

Yoongi a continuat să meargă, dând colțul, oprindu-se pentru a se uita la desenul oribil al lui Jimin. S-a uitat la ceasul de pe mâna sa, 10 minute până la ora când trebuiau să se întâlnească.

"Puștiul ăsta va fi cauza morții mele." Yoongi s-a uitat primprejurul lui, când a observat un mic magazin de mâncare.

Yoongi a traversat repede strada pe partea cealaltă și a intrat în magazin. Uitatul pe meniu îi făcu stomacul să ghiorțăie. Intrase doar pentru a întreba în ce direcție trebuie să o ia, dar poate va cumpăra și ceva de mâncare.

"Vă pot ajuta?" La casă era un bărbat mai învârstă cu un zâmbet cald pe față. Yoongi nu s-a abținut din a se gândi dacă nu cumva îl durea fața de la atâta zâmbit.

"O să iau două boluri de ramen." Bărbatul a notat ce i s-a cerut, apoi s-a uitat la Yoongi, același zâmbet stupid pe față.

"Mai doriți și altceva, domnule?" Yoongi îl privea cum împingea vârful pixului pe carnețel pentru a scrie potențiala continuare a comenzii.

"Îmi puteți arăta drumul spre un studio?" Yoongi s-a plesnit în gândul lui pentru că nu știa nici măcar cum se numea locul.

"Are vreun nume acest studio?" Casierul a început să se gândească în timp ce Yoongi și-a scuturat capul, ca răspuns la întrebarea sa.

"Este un studio câteva blocuri mai încolo, nu-l poți rata, se numește J-Hope Studio." Omul a luat două boluri de ramen, îndesându-le apoi într-o pungă pentru Yoongi. "Dar 'P'-ul de pe semn nu mai este."

Yoongi a dat din cap, mulțumindu-i, și luându-și punga cu mâncare pentru a pleca de la magazin, urmând noile indicații spre "faimosul" studio.

A trecut pe lângă câteva blocuri și l-a găsit, desigur, 'P'-ul nu era aprins.

"J-Hoe..." Yoongi și-a încruntat sprâncenele și a intrat în studio.

A mers pe un coridor și când a auzit muzica, a urmat-o. Yoongi a văzut o ușă la capătul holului care avea un semn pe ea.

S-a apropiat și a citit că încăperea era ocupată, evident, dacă putea auzi muzica dată tare venind din interior.

Yoongi și-a înclinat capul într-o parte, trăgând cu ochiul în acea cameră mică pentru a-l vedea pe Jimin.

Celălalt băiat era în fața unei oglinzi imense, purtând pantaloni scurți, largi și un tricou fără mâneci. Sincer, ținuta dezvăluia prea multă piele.

Jimin dansa din tot sufletul său pe muzică, iar Yoongi era conștient de asta. Dintre toate lucrurile pe care nu le putea face, Jimin putea categoric să danseze.

Yoongi l-a privit pentru câteva secunde în plus, până s-a simțit ca un ciudat și a hotărât să deschidă ușa, intrând ușurel.

A mers spre sistemul stereo care scotea acea muzică, punând-o pe pauză și făcându-l pe Jimin să se întoarcă pentru a verifica cauza opririi ei. Jimin a zâmbit când l-a văzut pe Yoongi ținând o pungă.

"Am adus mâncare."


**Am dormit mai mult decât credeam. Apoi am mâncat... Și m-am câcâit ceva aici.. Nu cred că mai traduc ceva azi.

~Duminica, 13 mai — Editat.

Spelling || YoonMin Where stories live. Discover now