[#] 10 [#]

6.5K 231 26
                                    

Ik duik ineen. 'Ja' zeg ik zacht, 'zevenendertig.'

'Dat is echt veel te weinig!'

'We krijgen niet meer te eten van de keuken. We zijn maar omega's. Het laagste van het laagste. We zijn niet veel waard. Als Liam mij niet als mate had gehad dan had hij precies zo gedacht.'

'Denk je dat baby' hoor ik opeens achter me.

Ik kijk geschrokken om. Liam loopt naar me toe en trekt me aan mijn hand omhoog. 'Waarom denk je dat baby' vraagt hij.

Ik sla mijn ogen neer. 'U bent de kroonprins. Zo word u opgevoed. Dat dacht ik ten minste.'

Hij tilt mijn kin op zodat ik weer in zijn ogen moet kijken. Zijn ogen die mijn hart doen smelten. 'Jij' zegt hij, 'geen u, baby. En zo denkt mijn vader, ik niet. Maar ik heb nog geen macht hier, dus ik kan nog niets doen. Pas als ik koning ben.'

'Het spijt me' fluister ik.

'Broer' zegt Ethan, 'we moeten echt iets doen aan haar gewicht.'

'Waarom?'

'Ze is maar zevenendertig kilo. Ze is veel te licht.'

'Wat is heer BMI?'

Prins Ethan pakt een blad en pen en schrijft iets op. 'Wat is een BMI' vraag ik verbaasd.

'BMI laat zien of je zwaar genoeg bent voor je lengte.'

'Hoe lang ben je' vraagt prins Ethan.

'Eén meter zevenenvijftig.'

Hij knikt en gaat verder waarmee hij bezig was. 'Je BMI is 15. Veel te weinig.'

'Dus wat doen we daar aan' vraagt Liam aan prins Ethan.

'Ze moet meer eten' zegt hij, 'heel veel meer. Maar we moeten ook kijken naar wat ze eet.'

'En hoe doen we dat? Wat moet ze eten?'

'Dat zouden we moeten opzoeken in de bieb. Wat zei vader trouwens.'

'Ik zoek het morgen wel op. Vader zei dat ik me op mijn training moest richten en op het vinden van mijn mate. Maar ik weet dat ik mijn mate al heb gevonden.'

Ik glimlach naar hem. 'Geen zorgen baby' zegt hij, 'mijn vader komt niets te weten over je. Ten minste nu nog niet.'

Ik knik. Hij glimlacht naar me en geeft een kus op mijn hoofd. 'Dus wat hebben jullie gedaan' vraagt hij.

'Ze heeft me geholpen met opdrukken' zegt prins Ethan, 'ze moest op mijn rug gaan zitten van me. Een beetje extra gewicht.' 

'Niet zo'n slecht idee broertje' zegt Liam grijnzend.

Prins Ethan grinnikt en gaat op de bank zitten. Liam laat me los en gaat ook op de bank zitten. Hij trekt me zachtjes naast zich.

De rest van de dag blijven we praten. Naarmate de dag vordert praat ik meer dan eerst. Liam vind dat fijn zie ik. Want iedere keer als ik iets zeg dan glimlacht hij naar me.

Hij brengt me voor het eten naar de omega vertrekken. Alleen Bianca is er al. Ze zit op de bank en leest een boek. Zodra we in de vertrekken zijn en Liam ons alleen laat vraagt ze me het hemd van het lijf. Sommige dingen kan ik niet eens helemaal uitleggen, want iedere keer onderbreekt ze me weer.



The omega and the PrinceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu