Weer een week is verstreken. Vandaag ben ik jarig. Toen ik vanmorgen wakker werd kreeg ik cadeautjes van alle andere omega's. Bianca zei ook dat ik me snel aan moest kleden. Dus dat deed ik. Maar ik mocht niet mijn normale kleding aan. Ze gaf me een blauwe jurk met kant.
Toen ik de woonkamer inliep stond Liam bij de deur. Hij had een grote glimlach op zijn gezicht zodra hij mij zag. Ik rende op hem af en viel hem om de hals. Daarna had ik geschrokken om gekeken naar de rest. Iedereen glimlachte en Lotte zei me dat Liam het al had verteld. En dat ze heel erg blij voor me waren.
Maar nu is het tijd dat Liam zijn vader gaat vertellen over mij. Over zijn mate. Hij brengt me naar de vertrekken van Ethan omdat die het verste weg zijn. Aiden en zijn moeder zijn er ook. Ze feliciteren me en daarna gaat Liam weg.
p.o.v Liam
Ik loop naar de werkkamer van mijn vader en klop aan. 'Binnen' bromt hij.
Ik open de deur en loop de kamer in. David draait zich naar me toe en buigt diep. 'Uwe majesteit' zegt hij.
Snel geef ik een knikje. Ik wil dit gedaan hebben. Mijn baby mag niet te lang in spanning zitten over mijn vaders reactie.
'Liam' vraagt mijn vader, 'wat kan ik voor je doen?'
Hij is een goed humeur anders had hij gezegd zoon. In plaats van Liam. Maar laat ik toch maar direct zijn, anders is zijn goede humeur zo weg. 'Ik heb een mededeling.'
'En wat is die mededeling?'
'Ik heb mijn mate gevonden.'
'Echt waar?! En wat is haar naam?'
'Elizabeth.'
'De omega?! Dat meisje waardoor jij viel?!'
'Ja.'
'Was ze daarom de hele tijd bij u, Sire' vraagt David.
'Ja.'
'Dus dit is al twee weken gaande?!'
'Ja.'
'Waarom zei je het niet eerder?!'
'Uw reactie. Ik wil mijn mate tot koningin kronen. Niet één van de Alpha dochters.'
'Waar is ze nu?'
'Veilig, ver weg van uw reactie. Ik wil haar best halen, maar ik laat haar niet alleen met u.'
'Bij wie is ze?'
'Moeder, Ethan en Aiden zijn bij haar.'
'Breng me naar haar toe.'
Ik knik langzaam en loop naar de deur. Mijn vader zegt nog iets tegen David en loopt daarna achter me aan naar Ethans vertrekken. Ik doe onze speciale klop die alleen mijn broertjes en ik weten, aangezien hij iedere keer net weer iets veranderd, en wacht tot Ethan de deur opent. Hij doet een stap weg en ik loop naar binnen met vader achter me aan. Mijn moeder en Aiden staan bij elkaar voor de bank.
Maar mijn baby zie ik nergens. 'Waar is mijn baby' vraag ik.
Aiden wijst net als Ethan over zijn schouder naar de bank. Ik ga op mijn knieën op de bank zitten en kijk over de reling. Mijn baby zit op de grond. 'Wat doe je daar baby' vraag ik.
Ze haalt haar schouders op en kijkt me aan. Ik pak haar haar beet en til haar op de bank naast me. 'Wat is er baby' vraag ik.
'Wat zei hij' fluistert ze.
'Hij wilde dat ik hem naar je toebracht.'
Ze kijkt even op en schiet dan in mijn armen. 'Doe me geen pijn, alstublieft uwe majesteit.'
Ik kijk naar mijn vader Hij kijkt verbaasd naar Elizabeth. 'Natuurlijk' zegt hij dan, 'dan dood de wolf van mijn zoon me ter plekke.'
JE LEEST
The omega and the Prince
WerewolfIk blijf nog steeds geschrokken bij prins Liam staan. Kwaad staat hij op. Al zijn spieren staan gespannen dus ik krijg hier zoveel problemen mee! Hij kijkt razendsnel mijn kant op en meteen buig ik mijn hoofd. Nu heb ik problemen. Misschien overleef...