Na het ontbijt hoef ik niet met koningin Livvy mee. Liam neemt me mee naar zijn kamer. 'Oké' zegt Liam, 'vertel me over die nachtmerrie.'
'Ik word opgesloten in een kamer door hoofdwachter David en ik mag jou niet zien.'
Hij knikt. 'Maar zoiets zou ik toch nooit toestaan baby' zegt hij, 'niemand scheid ons van elkaar. Nu niet, en nooit niet.'
Ik knik. 'En als iemand dat toch probeert dan vermoord ik hem hoogst persoonlijk.'
Ik glimlach naar hem en ga wat dichter bij hem zitten. Hij trekt me tegen zich aan en geeft een kus op mijn hoofd. 'Ik hou van je baby' zegt hij.
'Ik ook van jou' fluister ik.
Hij glimlacht naar me en geeft een kus op mijn hoofd. 'Dus wat nu' vraag ik.
'We blijven vandaag hier' zegt hij, 'lekker met zijn tweeën. Ik kan lekkere dingen laten brengen.'
'Je weet dat ik nog steeds niet veel eet' zeg ik zacht.
'Dat weet ik' zegt hij, 'maar dan is er meer voor mij.'
Ik rol met mijn ogen waardoor hij grinnikt. 'Ik laat gewoon drinken en hapjes brengen' zegt hij, 'dan kun je zelf kiezen hoeveel je eet.'
Ik knik. Hij staat op en pakt een telefoon. Daarna belt hij, waarschijnlijk naar de keuken, en verteld wat hij wil. Daarna komt hij weer bij me zitten. 'Dus wat wil je doen vandaag' vraagt hij.
'Weet ik niet, misschien gewoon wat praten.'
'Wat jij wil, maar als je je verveeld dan gaan we lekker iets anders doen.'
'Oké.'
Hij glimlacht en geeft een kus op mijn hoofd. De rest van de dag blijven we inderdaad in zijn kamer. Hij blijft maar eten laten komen. Dus als hij ergens rond drie uur weer iets wil laten komen pak ik zijn telefoon af. 'Baby' zegt hij met een grom, 'geef terug.'
Ik schud mijn hoofd. 'Baby' gromt hij speels.
Ik grijns en loop naar de andere kant van de kamer. 'Oké' zegt hij, 'nu vraag je erom.'
Hij komt achter me aan waardoor ik probeer weg te rennen. Hij kan me binnen een paar seconden vangen. Hij gooit me over zijn schouder en gooit me op het bed. Ik giechel als hij me begint te kussen. Maar opeens begint hij me te kietelen. 'Nee' roep ik lachend, 'niet doen!'
'Jammer baby' zegt hij, 'dan had je mijn telefoon maar niet moeten afpakken.'
Ik begin te schudden van het lachen. 'H-h-hou o-o-op-p!'
Hij grinnikt en laat me los. Ik val op mijn zij en blijft lachen. Hij grinnikt en laat me uitlachen. 'Ben je oké' vraagt hij als ik ben uitgelachen.
Ik knik. 'Ik ben oké' zeg ik, 'ik moet alleen wel even op adem komen.'
Opeens stormen Ethan en Aiden de kamer in. Liam schiet rechtop. 'Wat is hier aan de hand' vraagt Ethan grijnzend.
Bij Aiden kruipt ook een grote grijns op zijn gezicht. 'Ze pakte mijn telefoon af' zegt Liam, 'en ze wilde hem niet terug geven.'
Aiden en Ethan grinniken. 'Dus wat was haar straf dan' vraagt Aiden.
'Ik gaf haar de kieteldood. En dat was de reden dat ze aan het hijgen was.'
'Jaja' zeggen ze tegelijk.
'Dus waar komen jullie vandaan' vraagt Liam.
'Trainingsveld' zegt Ethan terwijl hij naast me op het bed ploft.
Aiden komt ook op het bed zitten. 'Weet je wat ik me bedacht broer' zegt Ethan, 'de Alpha's komen.'
'Fuck, vergeten. Dan moet ik jou maar weer verstoppen.'
'Of toch niet' zegt Ethan, 'je kunt haar aan hen voorstellen.'
'Nee' zegt Liam, 'alles behalve dat!'
JE LEEST
The omega and the Prince
Manusia SerigalaIk blijf nog steeds geschrokken bij prins Liam staan. Kwaad staat hij op. Al zijn spieren staan gespannen dus ik krijg hier zoveel problemen mee! Hij kijkt razendsnel mijn kant op en meteen buig ik mijn hoofd. Nu heb ik problemen. Misschien overleef...