[#] 4 [#]

7.6K 231 7
                                    

'Ik wilde weten wat je met dat meisje ging doen. Zo te zien heb je haar geen pijn gedaan.'

Ik buig mijn hoofd. 'Sinds wanneer mogen omega's op banken zitten' vraagt prins Ethan.

Ik ga snel op mijn knieën op de grond zitten. Prins Ethan loopt naar me toe en pakt mijn haar beet. Meteen begint Liam laag te grommen. Hij pakt Ethan beet en duwt hem tegen de muur. 'Waag het om haar pijn te doen' gromt hij.

'Mate gevonden broer?'

Ik kijk geschokt naar prins Ethan. 'Hoe weet je dat' vraagt Liam terwijl hij hem langzaam loslaat.

'Geen zorgen hoor' zegt hij, 'ik zal niets vertellen.'

'Hoe weet je dat' vraagt Liam.

'Hoe je reageert, en ze zat op de bank. Jij en ik kunnen de regels dromen broer.'

Liam laat hem nu helemaal los en kijkt naar mij. 'Sta op alsjeblieft' zegt hij, 'mijn broertje zal je niets doen.'

Bij dat laatste kijkt hij dreigend naar zijn broertje. Prins Ethan rolt met zijn ogen en loopt naar me toe. Hij steekt zijn hand naar me uit. 'Kom' zegt hij, 'ik help je wel omhoog.'

Voorzichtig pak ik zijn hand. Hij trekt me omhoog en slaat opeens zijn arm om mijn middel. Ik probeer los te komen maar hij laat me al los. 'Je moet wat beter voor je mate zorgen, broer.'

Liam loopt naar ons toe. 'Ik heb haar pas vandaag ontmoet broertje' zegt hij, 'hoe kan ik dan voor haar zorgen.'

'Streng toespreken' zegt Ethan terwijl hij op de bank neerploft.

Liam rolt met zijn ogen. 'Dus wanneer vertel je het vader' vraagt Ethan.

'Ik heb met Elizabeth afgesproken op haar verjaardag over twee weken. Jij en Aiden zou ik volgende week al inlichten.'

'Wat aardig van je broer' zegt hij, 'je weet dat je haar niet altijd in de gaten kan houden. Zal ik Aiden halen? Dan kunnen ook wij haar in de gaten houden.'

'Aiden is net als vader, ik licht hem in over een week.'

'Prima' zegt prins Ethan, 'ben benieuwd hoe hij reageert? Heb je al nagedacht over vaders reactie?'

'Ik denk dat ik haar ga verstoppen die dag' zegt Liam, 'maar eerst breng ik haar weer terug. De wachters komen zo bij hen kijken of ze er allemaal zijn.'

Prins Ethan knikt en staat op. 'Ik zal je dan later wel weer zien.' 

Ik glimlach zachtjes. Liam pakt mijn hand en neemt me mee de kamer uit. Als we door de gangen lopen laat hij me los. Ik ga een beetje achter hem lopen. Zo valt het niet op dat ik zijn mate ben. Ik sta nog steeds onder hem. Tot de koning het weet en de rest van het paleis dus ook.

Als we bij de omega vertrekken komen komt ook een wachter aanlopen. Liam duwt me tegen de muur aan. 'Dus wat doen we voortaan als de vloer nat is' gromt hij kwaad.

In zijn ogen zie ik dat hij het niet meent. Ik moet gewoon meespelen. 'Ik zal een bordje neerzetten Sire' zeg ik, 'het spijt me heel erg.'

'Ga' gromt hij, 'laat het niet weer gebeuren.'

'Nee Sire.'

Hij laat me los en ik glip snel de kamer in. Bianca rent naar me toe en omhelst me. 'Ben je oké' fluistert ze.

Ik knik. 'Ik ben oké' zeg ik, 'ik moet je wat vertellen zo.'

'Tuurlijk schat.'

Twee wachters komen de kamer in. Bianca laat me los en kijkt ze aan. 'Elf meisjes' zegt ze, 'we zijn er allemaal.'

'Daar vertrouwde ik ook wel op Bianca' zegt één van hen.

Dan pas zie ik dat hij het hoofd van de wachters is. Zijn naam is David. Bianca knikt en de mannen gaan weer weg. Ik pak Bibi's hand en trek haar mee. Naar mijn kamer. 'Wat zei hij' vraagt ze zodra ze de deur gesloten heeft.

The omega and the PrinceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu