Ik sla mijn ogen neer. 'Dat weet ik niet.'
'Hoezo weet je dat niet?'
'Ik kan me niets meer herinneren van voordat ik bij het paleis kwam. Behalve dat ook mijn ouders omega's waren.'
'Je weet echt niets meer?'
'Nee, echt niets.'
Hij knikt langzaam. 'Goed, andere vraag. Hoe reageerde de koning op je? Naar mijn weten houd hij niet zo van wolven die onder hem staan.'
'Hij... hij was koud tegen me. Tot ik achter hem aanging omdat de koningin iets gemeens zei tegen hem.'
'En wat deed hij daarna?'
'Hij was iets meer opener naar me. Hij luisterde zelfs naar Liam toen hij zei dat we bij elkaar zouden gaan slapen.'
'Bij elkaar?'
'Ja, maar we mochten niets doen aan het mateproces. Wat dus ook niet is gebeurd.'
Hij knikt weer langzaam. 'Dus dan ben je nog maagd' zegt hij, 'neem ik aan dan.'
'Dat ben ik nog ja' zeg ik zacht.
Hij knikt weer langzaam en kijkt de man aan. 'Geef jij dat door aan Matheo' vraagt hij.
'Ja Alpha.'
De man loopt weg. 'Goed, laat ik duidelijk zijn. Als we worden aangevallen door je mate volg je mijn bevelen op. Duidelijk?'
'Ja Alpha.'
'Daarbij wil ik dat je niemand probeert te mindlinken. Ook al proberen ze jou te mindlinken. Duidelijk?'
'Ja Alpha.'
'Mooi, dan breng ik je weer terug. Als je je goed gedraagt mag je misschien uit die cel en krijg je een kamer. Alleen als je je goed gedraagt.'
'Ja Alpha, ik zal me gedragen.'
'Goed. Dan breng ik je nu terug.'
Hij staat op en ik volg hem weer terug naar de kelder. Hij sluit me op in de cel. Maar hij doet geen boeien om bij me. Want die werken toch niet. Als ik weer alleen ben ga ik weer in de hoek zitten. Ik hoop dat Liam me snel komt halen. Ik wil hier weg!
p.o.v Liam
Ik zit een lijst te maken van alle roedels als David opeens binnen komt stormen. 'Het spijt me Sire' zegt hij, 'maar dit is erg belangrijk. De omega's zijn weg.'
'Wat' vraag ik verbaasd.
'Ze zijn weg, niemand weet waar ze zijn. De keuken heeft ze wat extra eten gegeven omdat ze daarom vroegen. Maar vanmorgen hebben ze hun ontbijt niet gehaald. Ik ben bij ze gaan kijken en ze zijn weg!'
Ik sta op en loop rechtstreeks naar de vertrekken. Als ik binnenkom staat het raam open. Er hangt een touw uit. Ik kijk naar buiten en zucht diep. Waarom luistert niemand naar me?!
Als ik terug draai zie ik een briefje op de deur hangen. Ik loop ernaar toe en pak het.
Beste kroonprins Liam,
Het spijt ons dat we zijn weggerend. Maar we willen helpen. We kunnen helpen. Zoek alstublieft niet naar ons. Wij vallen minder op dan uw mannen. Ze zullen denken dat we maar rogues zijn en niet van het paleis komen.
we zullen zo snel mogelijk terug keren. Met nieuws hopen we.
met vriendelijke groeten,
Bianca, Emma, Tess, Julia, Sophie, Anna, Mila, Eva, Zoë, Lotte.
'Sire' hoor ik David zeggen, 'moet ik wachters achter ze aansturen?'
'Nee' zeg ik, 'laat ze maar. Ik geef ze het voordeel van de twijfel.'
JE LEEST
The omega and the Prince
WerewolfIk blijf nog steeds geschrokken bij prins Liam staan. Kwaad staat hij op. Al zijn spieren staan gespannen dus ik krijg hier zoveel problemen mee! Hij kijkt razendsnel mijn kant op en meteen buig ik mijn hoofd. Nu heb ik problemen. Misschien overleef...