Als ik wakker word houd ik mijn ogen gesloten maar luister wel naar de stemmen. 'Alpha' zegt iemand, 'u weet dat de kroonprins snel zal merken dat ze weg is.'
'Natuurlijk weet ik dat' gromt iemand, 'maar als hij haar vind is ze dood.'
'Hoe wil u haar doden Alpha' vraagt een andere man.
'Ze zal zichzelf doden' zegt weer een ander.
'Dus we laten haar gewoon creperen' vraagt de eerste.
'Ja' zegt de tweede kortaf, 'en als ze niet heel snel haar ogen opent dood ik haar zelf.'
Langzaam open ik mijn ogen. Er staan vier mannen om me heen. Twee van hen hebben zwarte haren. De derde heeft bruine haren en de laatste heeft donkerblonde haren. Eén van de zwarte mannen is iets groter en breder gebouwd dan de rest. Waarschijnlijk is dat de Alpha. De drie anderen hebben alle drie groene ogen. De Alpha heeft donkerbruine ogen. 'Kijk wie er wakker is' sist hij.
Ik duik ineen. Maar mijn handen zijn niet meer vastgebonden met touw maar met ketenen. De drie mannen fronsen. 'Die dingen zijn toch van zilver' gromt de Alpha naar hen.
'Ja Alpha' zeggen ze.
'Raak aan' gromt de Alpha weer.
Eén van de mannen pakt de keten beet waardoor zijn huid sist. Snel trekt hij zijn hand terug. 'Hoe kan ze er dan tegen' gromt de Alpha kwaad.
'Geen idee Alpha' antwoorden ze.
De Alpha gromt, hurkt neer en pakt mijn haar stevig beet. 'Hoe kun je tegen zilver?!'
'Mijn vacht is wit' piep ik.
Hij laat me los waardoor ik voorover val. 'Een witte wolf' vraagt hij verbaasd.
Ik knik zachtjes. Hij staat op en kijkt de andere drie aan. 'Gang' beveelt hij.
Alle vier lopen ze de kamer uit. Waardoor ik even de tijd krijg om mijn omgeving te bekijken. Er is niets in deze kamer. Gewoon een schemerige kamer met donkere muren.
De deur word weer opengegooid en ze komen weer de kamer in. 'Waarom ben ik hier' vraag ik.
'Nou eigenlijk wilde ik eerst dat je dood ging' zegt de Alpha, 'maar ik verander mijn plan. Jij blijft leven en ik houd je hier gevangen. De kroonprins zal nooit weten wat er met je is gebeurd. Zodra hij mijn dochter is getrouwd neem ik je op in mijn roedel. Misschien kan jij nog meer kleine wolfjes krijgen die tegen zilver kunnen. Dat zou heel erg handig zijn.'
Ik slik en probeer weg te bewegen van hem. 'Tot die tijd blijf je lekker hier' gaat hij verder, 'maar geen zorgen. Je krijgt net zo'n behandeling als eerst. Toen je nog een omega was.'
Hij loopt de kamer uit met de rest achter zich aan. Ik kan in de hoek komen en rol mezelf op. Ik wil hier weg! Ik wil weer bij Liam zijn!
JE LEEST
The omega and the Prince
WerewolfIk blijf nog steeds geschrokken bij prins Liam staan. Kwaad staat hij op. Al zijn spieren staan gespannen dus ik krijg hier zoveel problemen mee! Hij kijkt razendsnel mijn kant op en meteen buig ik mijn hoofd. Nu heb ik problemen. Misschien overleef...